Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Nastalenkkarit


kantikainen

Recommended Posts

  • Replies 242
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eipä tarttunut vielä Icebug Attlat matkaan. Sarva Zeroja olen katsonut nyt netistä, mutta enpä tiedä, missä liikkeessä Jyväskylässä olisi niitä. Olen bongannut vain Icebugeja: Sokokselta ja Stadiumista. Intersportissa ei Tourulassa ainakaan ollut. Kyllähän se totta on, että aika painavalta tuntuvat Attlat. Lisäksi jänskättää, mitä helposti oireileva penikka ja pohje tykkäisivät talvijuoksulenkkareista. Yhdistelmä "villasukat + juoksukengät + tukipohjalliset" on toiminut nyt ihan jees. Pelkään vain edelleen kaatumista. Pitäisiköhän nyt kuitenkin odottaa - joka tapauksessa ainakin pari vko - ja juoksennella maalla peruslenkkareilla. Ei kai sitä ole pakko kaikista jäisimmässä kohdassa mennä. ;)

Link to comment
Share on other sites

Eipä tarttunut vielä Icebug Attlat matkaan. Sarva Zeroja olen katsonut nyt netistä, mutta enpä tiedä, missä liikkeessä Jyväskylässä olisi niitä. Olen bongannut vain Icebugeja: Sokokselta ja Stadiumista. Intersportissa ei Tourulassa ainakaan ollut. Kyllähän se totta on, että aika painavalta tuntuvat Attlat. Lisäksi jänskättää, mitä helposti oireileva penikka ja pohje tykkäisivät talvijuoksulenkkareista. Yhdistelmä "villasukat + juoksukengät + tukipohjalliset" on toiminut nyt ihan jees. Pelkään vain edelleen kaatumista. Pitäisiköhän nyt kuitenkin odottaa - joka tapauksessa ainakin pari vko - ja juoksennella maalla peruslenkkareilla. Ei kai sitä ole pakko kaikista jäisimmässä kohdassa mennä. ;)

Ei kuulemma Jyväskylästä saa Sarvoja...itsellä sama ongelma, vaikka eipä noissa paukkupakkasissa kyllä nastoja tartte...

Link to comment
Share on other sites

Tänään eka lenkki uusilla Sarvoilla takana ja täytyy sanoa, että johan oli huikee parannus kesätossuihin pidossa (Asics Kayano). Juoksin aurattua kvl:ää jossa lumi pakkautunut tiukaksi tasaiseksi, mutta semi-liukkaaksi pinnaksi. Ei voi enää talviolosuhteita syyttää jos ei juoksu kulje. Uskalsi ihan erillaisella rentoudella juosta kun tiesi, että pitoa löytyy. Suosittelen!

Niin ja taisi muuten olla myös, että nyt nuo nastakengät ovat huomattavasti kevyemmätkin (rapiat 50g) kuin kesätossut.

Link to comment
Share on other sites

Jusufal ja hatapa:

Jep ja onhan sitten "kevyemmillä" keleillä hiekoitusta. Paukkupakkasella pysyy kintut aika lämpimänä, kun juoksee reippaasti ja kropan lämmenetessä ne varmaatkin aika hyvin pysyvät sulina. ;) Onko teillä sitten liukkaammilla keleillä liukuesteitä? Itse olen ostanut halpaversioita, eivätkä ne pysyneet matkassa edes kävellessä..

Link to comment
Share on other sites

Jusufal ja hatapa:

Jep ja onhan sitten "kevyemmillä" keleillä hiekoitusta. Paukkupakkasella pysyy kintut aika lämpimänä, kun juoksee reippaasti ja kropan lämmenetessä ne varmaatkin aika hyvin pysyvät sulina. ;) Onko teillä sitten liukkaammilla keleillä liukuesteitä? Itse olen ostanut halpaversioita, eivätkä ne pysyneet matkassa edes kävellessä..

Juoksu-uran alkuaikoina erehdyin lipsuttelemaan liukkailla ja sain polvet 2 viikoksi tolkuttoman kipeiksi...ei ole liukuesteitä...jos ei ole hiekotettu niin en juokse, sitten kuntopyörää ym. tai lepoa...mutta harvoinpa noita pääkallokelejä tuntuu nykyään olevan...

Link to comment
Share on other sites

Jusufal ja hatapa:

Jep ja onhan sitten "kevyemmillä" keleillä hiekoitusta. Paukkupakkasella pysyy kintut aika lämpimänä, kun juoksee reippaasti ja kropan lämmenetessä ne varmaatkin aika hyvin pysyvät sulina. ;) Onko teillä sitten liukkaammilla keleillä liukuesteitä? Itse olen ostanut halpaversioita, eivätkä ne pysyneet matkassa edes kävellessä..

Sarvat on pääkallokelejä varten, mutta niitä ei ole tänä talvena, eikä muutama edellisenäkään, näkynyt.

Link to comment
Share on other sites

Eilen alkoi irtolumessa luistattelu sattua sen verran pakaraan että perjantain tilipäivän kunniaksi tilaan tuommoset. Miellyttää ainakin weppiselaimessa enemmän kuin Sarvat tai Icebugin laskettelumonot. Toivottavasti pystyy noilla etenemään ilman vaivoja. Raportoin.

Nämä vois kiinnostaa...pistäppä tosiaan viiltävää analyysia sitten.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

  • Kaikista tuotteista -5% koodilla SEPPO (affiliatelinkki)

     

    Screenshot 2022-10-17 at 12.33.21.png

     

     

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy