Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kankaanpää

Recommended Posts

Ketolan viesti huomattu. Mä soitan Kukkoon et meitä tuleepi vähintää se kahdeksan, kun myös toinen "kuokkis" on ainakin tulossa.

Se hieno seppoplakaatti on tehty. Se on noin 2 metriä korkea ja siinä on neljä A4 paperia ja niissä lukee yhteensä SEPON TALLI ja sitten siinä on se hieno juoksijoiden kuva. :D

Tullaan paikalle siinä kymmen aikaan ja pistetään toi tunniste juttu pystyyn johonkin siihen lähdön lähelle, mihin sen sitten saakin. Itse oon lähdössä veryttelemään viim. varttia vaille ykstoista, joten puolen aikaan varmaan oon sitten ainakin siinä.

Viime yönä meinas sitten pohje krampata ihan väkisin ja vatta oli kipee... nää on just varmaa näitä kipuja mistä olikin tuolla jossain keskustelua.

Noh, kunhan sais ens yön nukkua kunnolla, eli lapsi nukkuis hyvin. :D

Huomiseen! 8)

• Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hih, eiköhän joku sinne kameran saa paikalle. 8)

Ja tosiaan jos joku muukin on vielä tulossa syömään Mindy, Kasun, aunun, Markon, isoJ:n, Ketolan ja Hipsun lisäksi ni ilmotelkaapaa sitten tänne mielellään ennen huomista. 8)

EDIT: "Overcast in the morning with a flurry followed by periods of snow and rain in the afternoon High: 3° C RealFeel: 5° C "

No johan ne nyt teille meinaa säätä pukata! :shock: Pitäisiköhän tää ottaa taas sillai, että tässä nähdään ketkä on oikeita karpaaseja ja ehdottomasti sopivia niinkin vaativaan lajiin kuin maratoniin!! Maaliinpääsy on siis jo upea suoritus!!

Aunulle on lisäjalat varattuna loppukilometreille! Hienosti sä sen porhallat läpi ja liityt meidän ekaa kertaa jännittävien kannustusjoukkoihin!!

Hipsu ja Kasu, teilläkö se kisa sitten olis meneillään puolikkaalla tavoiteaikana 1.40? Tsemppiä rutkasti molemmille! Hyvää kyytiä vaan alusta lähtien ja vuoroveto kehiin, loppukirin saa ottaa 100 metrin päästä maalista! :lol:

Mindyllä oli myös puolikas, jollen ihan väärin muista. Siihen Hipsun ja Kasun kantaan vaan ja lopussa ohi, se on hyvä taktiikka! :wink::wink:

Oliko Markolla kisana eka puolikas? Sä olit ainakin Tampereella vetässyt sen kympin niin noileesti ja treenannut ahkerasti, että toinen samanlainen lisää ei tee pahaakaan! Ja Kaarto taisi olla Markolla kirittäjänä. Samat sanat sitten vaan teille kun tytöillekin tuossa, tossua toisen eteen, niin pääsette Kukkoon!! :wink:

Muita ilmoittautuneita oli kai Mark N.Y. , M. Luusalo, isoJ , Henkka89, Artturi, Pantse, TuL, Ketola, Karppa...

Jäikö joku mainitsematta?? Mä koitin kurkkia vanhasta ketjusta kaikki mukaan... :oops:

Lykkyä pyttyyn jokaiselle, oli matka sitten lyhyt tai pitkä, peukkuja pidetään täällä pystyssä huomenna ihan aamusta lähtien, ihan vaan varmuuden vuoksi!! :D

:D

Kasulla on kyllä apuna toi kokemus... tää on Hipsun eka puolikas. Mutta kyllä me molemmat juostaa alle 1.40 ja samalla siinä Mindykin tulee.

:lol::lol::lol:

Voi kulkaas , kyllä te ootte jo suihkunraikkaita kun tää täti tulee maaliin ,

sikäli mikäli sinne asti pääsee. Mutta olettehan te puolta nuorempiakin, joten annettakoon vähän (tai oikeastan paljon) ikälisää. Aikatavoitetta ei mulla ole siksi että tää on mun eka kokonaan asfvalttia oleva retki eli jalkojen kesto hiukan arveluttaa ; jos aika paranee niin hyvä niin mutta paineita ei ole enkä niitä ota. :P

Hion täällä peukalonpäitä valmiiksi huomista varten, että pystyssä oikein kiiltävät kunnolla.

Sain liitettyä avattarenkin mukaan. Se on otettu hetkeä ennen ensimäistä puolikasta. Voi sitä epätoivoa ja jännitystä :D

Te olette jo sellaisia konkareita, että näitä tunnelmia ei taida olla.

Puolikashan on treenilenkki :D Tsemppiä kaikille huomiseksi! Toivottavasti ei nyt sentään valkoista peitettä aamulla ikkunasta näy.