Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Vko 41


Esteban
 Share

Recommended Posts

Avataanpa jo viikko-otsikkokin.

Tämä viikko oli suunniteltu määräviikoksi ja se toteutui. Kaikinpuolin hyväntuntuinen jakso.

Viikon saldoksi tuli 106km jolkottelua, kuutena eri päivänä. Eilen innostuin tekemään pari lenkkiä, muutoin yksi päivää kohti. Vauhdin pidin koko viikon maltillisena ja pyrin rentouteen. Lienee ennätysviikko, en ole varma..

Ma 10km @ 5:14

Ti lepoa

Ke 28km @ 5:35

To 12,9 @ 5:31

Pe 12,3 @ 5:43

La 15,4 @ 5:27 ja 12,4 @ 5:36

Su 15,1 @ 5:28

Link to comment
Share on other sites

ma: 8km (5.20/km)

ti: keskivartalon kiristelyä 15min + leukoja rutkasti

ke: 8km (5.19/km)

to: keskivartalon kiristelyä 15min + leukoja

pe: 2,75km (5.27/km) + 30min kuntopyörää + leukoja ja keskivartalon kiristelyä

la: 4,85km (4.57/km)

su: 9,5km (4.59/km)

Yht. 33,2km (5.12/km)

Link to comment
Share on other sites

ma: 8km (5.20/km)

ti: keskivartalon kiristelyä 15min + leukoja rutkasti

ke: 8km (5.19/km)

to: keskivartalon kiristelyä 15min + leukoja

pe: 2,75km (5.27/km) + 30min kuntopyörää + leukoja ja keskivartalon kiristelyä

la: 4,85km (4.57/km)

su: 9,5km (4.59/km)

Yht. 33,2km (5.12/km)

Aika hyvin. Täällä ei yhtään mitään, eikä kyllä kiinnostakaan.

Link to comment
Share on other sites

Aika hyvin. Täällä ei yhtään mitään, eikä kyllä kiinnostakaan.

Kiitos. Mua kiinnostaa enemmän kuin sanat voivat kertoa, kun on 8kk ollut "pihalla". Odotan innolla niitä parinkympin lenkkejä, joilla ei tarvitse ajatella jalan kipuja. Ei sitä enää muistakaan, millaista on juosta ilman kipuja/pelkoa kivuista. Toisaalta kiinnostaa nähdä, miten kunto lähtee nousuun, jos jalka paranee.

Link to comment
Share on other sites

Kiitos. Mua kiinnostaa enemmän kuin sanat voivat kertoa, kun on 8kk ollut "pihalla". Odotan innolla niitä parinkympin lenkkejä, joilla ei tarvitse ajatella jalan kipuja. Ei sitä enää muistakaan, millaista on juosta ilman kipuja/pelkoa kivuista. Toisaalta kiinnostaa nähdä, miten kunto lähtee nousuun, jos jalka paranee.

Koitahan pidättäytyä määrien maltillisessa nostamisessa ja pidä perusvauhdit kurissa. Älä siis ala paukuttaan 4.30 ja alle vauhteja peruslenkeillä, ainakaan ennen marraskuuta. Ehtii ne jalat tottua touhuun. Eli hiljaa, kun menet hiljaa ja sitten kokeilet kovempia tunnustellen. Vaikeetahan tuo varmasti on, jos ja kun kunto nousee. Mutta tuo olis mun vinkki tähän saumaan.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy