Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Chicago Marathon 2010

Recommended Posts

En tiedä ketään tuttua, joka juoksisi Chicagossa tänä vuonna, mutta mukana on sen verran kovia juoksijoita ja reitti on tasainen, että saatetaan tehdä huippuaika. Netistä voi ilmeisesti katsoa suoraa lähetystä. En ole varma sivustosta, mutta ainakin näitä voi kokeilla:

http://www.nbcchicago.com/news/sports/2010-Bank-of-America-Chicago-Marathon.html

http://www.universalsports.com/marathon/index.html

Lähtö tapahtuu siis tänään 10.10.10 klo 15:30 Suomen aikaa.

Itsehän pähkäilin keväällä lähdenkö Chicagoon vai Berliiniin. Ensi vuonna btw AA avaa suoran lennon sinne, mutta se voi olla vain kesäkaudeksi, mikä olisi sääli. Ehdottomasti yksi niistä juoksuista, jonka haluan juosta, mutta en tiedä menisikö ensi syksynä vielä uudelleen Berliiniin.

Tiedätkö tuleeko kisa suorana Eurosportin jommalta kummalta kanavalta? ESPN tuskin näyttää tollaista marginaalilajia.

Itsehän pähkäilin keväällä lähdenkö Chicagoon vai Berliiniin. Ensi vuonna btw AA avaa suoran lennon sinne, mutta se voi olla vain kesäkaudeksi, mikä olisi sääli. Ehdottomasti yksi niistä juoksuista, jonka haluan juosta, mutta en tiedä menisikö ensi syksynä vielä uudelleen Berliiniin.

Tiedätkö tuleeko kisa suorana Eurosportin jommalta kummalta kanavalta? ESPN tuskin näyttää tollaista marginaalilajia.

Eipä taida tulla Eurosportilta tuota.

Tällä hetkellä näyttää siltä, että kärki juoksee jotain 2:06-2:07 aikaa (5 km 15:03). Ilma on ilmeisesti lämpimämpi kuin olisi optimaalista.

Aivan älytön loppu! Wanjiru oli koko ajan ihan pulassa, mutta vei reilusti.

Joo, lounaan jälkeen pääsin mukaan viimeiselle mailille ja olipa kova kisa. Olin ihan varma, että pätkä vie, mutta niin ei käynytkään. Kovaa henkien taistoa.

Mä haluan tonne Chicagoon mukaan, mutta sitten vasta kun oon kunnossa. Viitti lähtee pelleilemään.

Joo, lounaan jälkeen pääsin mukaan viimeiselle mailille ja olipa kova kisa. Olin ihan varma, että pätkä vie, mutta niin ei käynytkään. Kovaa henkien taistoa.

Mä haluan tonne Chicagoon mukaan, mutta sitten vasta kun oon kunnossa. Viitti lähtee pelleilemään.

Oli tosiaan huima loppu, on Sammy Wanjiru sitten mahtavassa kunnossa. Hurja kiri, se lähti kuin raketti ja Kebede tipahti heti.

Naisissa venäläiset ovat kyllä kovia. 575000 usd aika kohtuullinen palkkio tuosta voitosta.

Hienonnäköinen mitali. Ainakin meitä ajatellen, jotka emme nauti siitä, että mitaleita säilytetään minigrip-pusseissa, vaan pidetään kaulassa. Täytyy alkaa suunnitella Chicagon reissua. Meniskö tonne juoksemaan ens vuonna vai seuraavana.