Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kauniston maraton

Recommended Posts

:026:Nyt se on sitten tehty! Eli tavoiteaika 3:40:00 saavutettu ja se on jämpti se. Reilu 4 min tuli parannettua ennätystä joka jääneekin ennätykseksi mun ikäni huomoiden. Juoksu meni ihan kivasti eikä seinä tullut missään vaiheessa vastaan. Loppusuoralla jalkapohjan kramppi nitisti ehkä pari kolme sekkaa ajasta mutta hyvä näin. Kerrankin maltoin ottaa alun maltillisesti, juoksimme kolmen tytön porukalla melkein koko ajan, yksi yleisen sarjan, yksi nelikymppisten ja minä viisikymppisen edustajana, siis taas piti juosta pikkutyttöjen sarjassa. Nelikymppinen veti paremman loppukirin ja hävisin hälle 8 sek mutta "yleisen" naisen voitin reilulla kolmella minuutilla. Ja pytty tuli. Keli oli suht. koht. mukava, jonkinverran tuuleskeli, mutta ei haitannut kuin muutamassa kohden.

Tulipahan todistettua itselle että vielä olen ollut kehityskykyinen niin että eiku töppöstä toisen eteen jatkossakin.

Nyt olo on ihan Ok yhtä pientä rakkoa ja mustaa kynttä varpaissa lukuunottamatta, joten palautuminen on ollut hyvä.

Haapajärven maraton on ihan mukava pikku tapahtuma, matkoja on 7 km, puolimaraton ja kokonainen. Voin lämpimästi suositella. Saukkosen Kalevikin juoksi siellä eilen ties kuinka monennen maratoninsa, yli 1300 niitä ainakin on.

Kiitos pojat! Ei ole tarkoitus lähteä ulkomaille kisaamaan, USA on liian kaukana. Mutta seuraavana vuonna, eli 2012 on halli MM-kisat Suomessa, Jyväskylässä muistaakseni ja sinne on tarkoitus mennä. Siellähän on matkana myös puolimaraton, joka kiinnostaa eniten ja ehkä myös se cross country, onkohan se 8 km kuten MM:ssa vai 4 km kuten EM-hallikisoissa Helsingissä 2007 oli. Lanttu, kyllä sinä vielä ehdit parantaa aikaasi monta kertaa, oothan minua monta vuotta uudempi.

:026:Nyt se on sitten tehty! Eli tavoiteaika 3:40:00 saavutettu ja se on jämpti se. Reilu 4 min tuli parannettua ennätystä joka jääneekin ennätykseksi mun ikäni huomoiden. Juoksu meni ihan kivasti eikä seinä tullut missään vaiheessa vastaan. Loppusuoralla jalkapohjan kramppi nitisti ehkä pari kolme sekkaa ajasta mutta hyvä näin. Kerrankin maltoin ottaa alun maltillisesti, juoksimme kolmen tytön porukalla melkein koko ajan, yksi yleisen sarjan, yksi nelikymppisten ja minä viisikymppisen edustajana, siis taas piti juosta pikkutyttöjen sarjassa. Nelikymppinen veti paremman loppukirin ja hävisin hälle 8 sek mutta "yleisen" naisen voitin reilulla kolmella minuutilla. Ja pytty tuli. Keli oli suht. koht. mukava, jonkinverran tuuleskeli, mutta ei haitannut kuin muutamassa kohden.

Tulipahan todistettua itselle että vielä olen ollut kehityskykyinen niin että eiku töppöstä toisen eteen jatkossakin.

Nyt olo on ihan Ok yhtä pientä rakkoa ja mustaa kynttä varpaissa lukuunottamatta, joten palautuminen on ollut hyvä.

Haapajärven maraton on ihan mukava pikku tapahtuma, matkoja on 7 km, puolimaraton ja kokonainen. Voin lämpimästi suositella. Saukkosen Kalevikin juoksi siellä eilen ties kuinka monennen maratoninsa, yli 1300 niitä ainakin on.

Voi MAHOTON sinua! Sylintäydeltä onnea ja isolla O:lla. Tuo on sellainen suoritus, että siinä kalpenee mun silmissäni suurin osa meidän nuorempien suorituksista! Olen todella ylpeä sinusta, jaksahan jatkaa vielä monen monta vuotta tuota ihmeellistä liikkumistasi - seuraavaksi varmaan käyt N. 70 sarjan maailmanennätyksen kimppuun - matkalla kuin matkalla.

Lanttu, kyllä sinä vielä ehdit parantaa aikaasi monta kertaa, oothan minua monta vuotta uudempi.

Kun sinä olet pystynyt parantamaan ennätystäsi, joka on jo ennestään ollut huippuluokan tulos, niin mun pitäis pystyä se tekemään ihan kepeästi.

Mutta taidan olla vähän huono itteäni kiusaamaan. Ja lahjaton!

Minäkin katselin sitä puolimaratonia Jyväskylässä huhtikuussa 2012 ja taidan tulla sinne juoksemaan. Uuden ennätykseni. :thumbsup: