lenkkimies Lähetetty 31. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 31. lokakuuta , 2005 Juoksetko orjallisesti samoja vakioreittejä? Itse vastaan tuohon että kyllä :juoksu Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaisaO Lähetetty 31. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 31. lokakuuta , 2005 Aikalailla samoja reittejä tulee tallattua, lähinnä tuon Jyväsjärven rantoja. Tasainen reitti ja tuttu myös, sopii minulle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anonymous Lähetetty 31. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 31. lokakuuta , 2005 Aika sekalaisia ovat mun lenkkipolut. Muutamia vakiolenkkejä kyllä. Mutta monesti on pitkä mukava lähtä juoksemaan mihin sattuu. Olen jotenki semmonen tyyppi että en jaksa aina kulkea samoja polkuja. Forerunner on vielä hyvä kaveri niin näkee jokatapauksessa lenkin pituudet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jukka-64 Lähetetty 31. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 31. lokakuuta , 2005 Kaksi tai kolme erilaista lenkkiä on. Riippuu lenkin pituudesta tai valoisa vai pimeä vuodenaika osassa ei ole valaistusta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juoksija Lähetetty 31. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 31. lokakuuta , 2005 Kyllä sitä tulee juostua melko paljon samoja reittejä koska valinnan -mahdollisuudet ovat pienet. :itku Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pasi Lähetetty 31. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 31. lokakuuta , 2005 Tunnen olevani taivaassa harjotusolosuhteitten osalta. Sisäradalle, matolle, uimaan, saunaan ja ulos voi mennä millon vaan jos vaan haluaa. Näitä lenkkejä juoksen: - 30km:n hiekka/metsäpohjainen mäkinen kuntorata, missä voi valita 5km:n välein myös lyhyemmät lenkit - 3, 5, 7 ja 10km kuntoradat, joista kaks lyhyttä kevyttä ja kaks pitkää mäkisempää - n. 5km tasanen hiekkapohjakuntorata - 3 eri asfalttilenkkiä 12-30km - metsäpolkuja mielin määrin (osa hevosten käytössä eli pa***sia) ja sitte äskesten sekotuksia ja eri suuntaan juosten ja metsää ilman polkuja, mitä juoksen fiilistason mukaan kun metsän elukka. Jokanen lenkki on kun uus seikkailu, vaikka tottakai välillä vedän ihan tarkotuksella identtisiä treenejä aimo kasan putkeen kun siihenkin on hyvä tottua. Ja sit kun kuulee taas kommentin, että juokseminen on kuulemma tylsää niin ei siihen jaksa ees kommentoida. On se vaan mahtavan upeeta omata terveet jalat ja saada nauttia mittaamattoman arvokkaasta etuoikeudesta nimeltä juokseminen. :sydän Link to comment Share on other sites More sharing options...
essu Lähetetty 31. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 31. lokakuuta , 2005 Muutamaa vakiolenkkiä (4,5 - 12 km) ja niiden yhdistelmiä tulee taivallettua kotiympäristössä, mutta hiekkapohjaisia pätkiä on valitettavan vähän, niille pitäisi erikseen lähteä (ja kun juoksun parhaita puolia on se, ettei sen vuoksi tarvitsisi lähteä autolla jonnekin...). Toinen haitta noissa vakiolenkeissä on niiden mäkisyys, taitavat olla vähän turhan raskaita. Pitänee siis etsiä pari kevyempää vaihtoehtoa, mutta vastaus on siitä huolimatta kyllä :smiley Link to comment Share on other sites More sharing options...
yksvesku Lähetetty 31. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 31. lokakuuta , 2005 Minulla on lenkeillä kaksi pääreittiä, niissä on aika paljon erilaisia reittivaihtoehtoja, riippuen siitä kuinka pitkän lenkin tahdon tehdä. Pitkillä lenkeillä yritän päästä pois noilta vakiourilta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
duke Lähetetty 31. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 31. lokakuuta , 2005 kyllä mä vähän kaavoihin kangistunu olen, samat reitit kiinnostaa koska niitä on monta mistä valita :juoksu :pallo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mensonge Lähetetty 31. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 31. lokakuuta , 2005 Samojahan nuo tuppaa olemaan. Ihminen on siitä kummallinen, että helposti menee samoja uria, vaikka vaihtelu varmasti piristäis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
essu Lähetetty 31. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 31. lokakuuta , 2005 Varmaan yksi syy juosta vakiopätkiä on se, että harjoituksia on helppo vertailla keskenään... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mindy Lähetetty 31. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 31. lokakuuta , 2005 Kyllä kateeksi käy tuota Pasia; aina Vierumäellä käydessäni kuolaan kun näen ne lukuisat polut joita siellä voisi hinkata. :surullinen Itselläni on 3-4 vakioreittiä, joita sitten kuljetaan milloin mitenkin päin. Kyllähän siinäkin tietysti ihan kivasti on vaihtelua. Mutta koskapa sitä ihminen olisi tyytyväinen siihen mitä on saatavilla, aina pitäis olla paremmin.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
staM Lähetetty 31. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 31. lokakuuta , 2005 Minulla on kyllä aika monta eri lenkkiä. Harjoituskirjassa on merkittynä 12 erilaista vaihtoehtoa, nykyään käytän vielä usempaa, kun on toi matkamittari. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatapa Lähetetty 31. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 31. lokakuuta , 2005 Aikalailla samoja reittejä tulee tallattua, lähinnä tuon Jyväsjärven rantoja. Tasainen reitti ja tuttu myös, sopii minulle. Jep, jep. Tuossa juuri kotiuduin tuolta reitiltä. Tosin juoksin tällä kertaa Vaajakoskentietä, kun siellä voimalan nurkilla on se asfaltointi juurikin meneillään. Muuten tuo on vain yksi monista, joita tulee juostua. Erilaisia ja eri pituisia lenkkejä tästä meiltä voi tehdä moneen suuntaan ja yleensä vaihtelenkin noita reittejä ja juoksen myös samoja lenkkejä vuorotellen molempiin suuntiin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts