Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Mediterranean Marathon 2010

Recommended Posts

Tuolla olis tarkoitus kokeilla maratonia yli vuoden tauon jälkeen. Motivaatio ollut pari vuotta hukassa, mutta nyt 2-3kk juoksu kohtalaisesti maistunut. Jos sais 4h rikki, niin vois yrittää ensi vuonna "kunnon" aikaa..

Onko muita foorumilaisia tuonne lähdössä? Puolenkymmentä muuta suomalaista näkyi olevan ilmoittautunut.

En ole lähdössä, mutta olin muutaman päivän heinäkuussa ko. paikassa Barcelonan kupeessa, Moto GP viikonloppu oli kyseessä eli ei tullut paljoa lenkkeiltyä .) Paikka oli aivan mahtava, rauhallinen, edullinen ja biitsit tosi hienot. Huomasin tapahtuman mainoksen kanssa jostakin, mielenkiinnolla odottelen raportteja tapahtumasta.

Kisa löytyy Aimsin kalenterista ja juostaan Espanjassa lähellä Barcelonaa, Castelldefelsissä. Netin mukaan pikku kylä, jossa hienot rannat, aivan kuten Pegasuskin tuossa kertoi. Kisa juostaan 24.10, eli syyslomaviikon alussa. Hyvä paikka yhdistää lasten kanssa maraton- / syyslomareissu!

Alla linkki kotisivuille ja Hesarin juttuun ko. paikasta.

http://www.maratodelmediterrani.com/

http://matka.hs.fi/kohde/Espanja/Barcelona/vinkki/Castelldefels

Castelldefels on käytännössä Barcelonaa. Olin kerran työmatkalla BCN:ssä ja kaikki hotellit olivat jonkun hiton happeningin takia täynnä ja yövyin sen takia Castelldefelsissä yhden yön, johon El Pratilta hyvin lyhyt taksimatka eli se on ihan lentokentän tuntumassa. Mä oisin voinu kyllä tonne lähteä puolikkaalle, jos ois saanu jonkun sikahalvan lennon. Eli vähän samalla idealla kuin lähtisi viikonlopuksi vaikkapa Turkuun tai Tampereelle. Syyslomaahan mulla ei ole, eikä muutakaan lomaa, kun en ole eläkeläinen.