Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Meri-Teijo 50k

X-Caliber
 Share

Recommended Posts

Avataanpas tälle hauskuudelle ihan oma ketjunsa, ettei tarvitse Montrail-keskustelua häiritä enempää:

Mutta entäpä se Meri-Teijo 50.Onko paljon tulijoita?Hietsu näyttää ainakin olevan tulossa.

Riippuu ajankohdasta. Jossain esitetty 26.9. sopisi kyllä.

26.9. on ok

Joo, sunnuntai 26. syyskuuta sopii hyvin ensimmäiseen Meri-Teijoiluun.

Mulle sopisi parhaiten hyvin varhainen lähtöaika, esim. klo 7 kuulostaisi oikein hyvältä. Helsingin suunnasta tulee bussi Saloon ainakin klo 6.35 (lähtö Hki 5.00).

• Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Juoksee Susien Kanssa:n kera kierrettiin tänään 5,5 h Meri-Teijon poluilla, sisältäen mm. yhden laskettelurinteen (nousua noin 60 m parinsadan metrin matkalla) ylösjuoksemisen hissilinjaa pitkin (=suorin ja jyrkin reitti). Erinomaisen mukava ja monipuolinen reitti. Viidenkympin lenkille osui asfalttia yhteensä noin 400 metriä, tuostakin ehkä osa olisi vältettävissä pienillä maastokoukkauksilla.

Jatkoa samoissa maisemissa on varmasti luvassa jossain vaiheessa, seuratkaa tätä kanavaa...

Hieno päivä sattui Juoksee Susien kanssa ja X-Caliberille korkata Meri- Teijo juoksumielessä! Ainakin Turussa oli mitä kaunein syyssää. Juoksin itse kympin aamulla vasen polvi teipattuna...tästä se taas alkanee. Kuuden päivän vaellus sujui hyvin teipattuna ja särkylääkkeen avulla. 9/10 lokakuuta on mulle liian pian ja sitä seuraavana viikonloppuna olen leirillä Kuortaneella.

Tosi hienolta lenkiltä vaikuttaa, harmi kun en päässyt mukaan. Olisiko 9./10. lokakuuta liian pian uusintaan?

10.10.10. klo 10.10.10 juostaan Salo-maraton. Hmm... vaikea valinta. Maksaako 50€ 42,195 km tasaisesta asfalttilenkistä ilman mitään tulostavoitteita vai lähteäkö Meri-Teijolle nautiskelemaan 50 km hintaan 0€... Periaatteessa mulle voisi Meri-Teijo 50k sopiakin 10.10., mutta startti pitäisi taas olla varsin aikaisin, sillä illaksi on jo sovittuna tekemistä.

Alustavasti suunniteltiin Meri-Teijo 50 k:ta myös joulukuun lopulle, jolloin se ajoittuisi sopivasti Bislett 24 h ja E24h -kilpailujen väliin.

Vuosien mittaan on tullut juostua paljon noissa maisemissa mutta aina siellä on mahtavaa.Ilolla opastan muitakin Meri-Teijon saloihin.Saattaapi ola että viikonloppu 9-10.10 sopii minullekkin mutta en lupaa vielä mitään.Pitkät lenkit olisivat nyt paikallaan,hieman tuo Mammuttiruntu kiinnostaisi ,varsinkin jos löytyisi pari...

Tulen viettämään ensi viikonlopun Salossa ja kaavailin jotain juoksulenkkiä juuri la 9.10 aamupäivään. Aikataulullisista syistä johtuen noin pitkään lenkkiin ole aikaa, mutta 20-30km:n kiepaisun ajattelin käydä tekemässä. Lähtöpaikkana toimisi tuo Matildan parkkipaikka.