Jump to content
Juoksufoorumi.fi
Sign in to follow this  
lenkkimies

Cooper juoksutesti tuloksia 2006

Recommended Posts

En jaksanut lukea kaikkia viestejä läpi, mutta epäilen, että näin huonoa tulosta ei täällä vielä olekaan. Oli miten oli 2200 metriä juoksin viime viikon torstaina. Ihmetyttää, että kaikki palstan naisetkin tuntuvat juosseen yli 2600 m (ei ainakaan mun silmiin sattunut huonompia). Ei muuta kuin lisää juoksua ja ehkä jo ensi keväänä minäkin juoksen jo huimat 2300 m.

En jaksanut lukea kaikkia viestejä läpi, mutta epäilen, että näin huonoa tulosta ei täällä vielä olekaan. Oli miten oli 2200 metriä juoksin viime viikon torstaina. Ihmetyttää, että kaikki palstan naisetkin tuntuvat juosseen yli 2600 m (ei ainakaan mun silmiin sattunut huonompia). Ei muuta kuin lisää juoksua ja ehkä jo ensi keväänä minäkin juoksen jo huimat 2300 m.

Xenia, mun tulos on alle 2600, just nyt en vaan muista kuinka paljon alle, kun sen itsekseni juoksin.

Jos lasketaan myös juoksumatolla tehdyt...niin kääräisin toissapäivänä 3200m Cooperin. Ihme kyllä en saa sykettä kovinkaan ylös. Nyt vain 185 maksimissa kun viime vuonna kovan lenkin viimeisen kilometrin kirissä kuohahti yli 200?

Tyytyväinen olen, vaikka nuorena poikana 20 vuotta sitten sain yli 3800m kasaan.

Vuosi päättyi juoksun kannalta hyvin ja luottavaisin mielin mennään ensi kauteen:thumbsup:

Juoksumatolla tehtyä Cooper-tulosta en ottaisi kovin vakavasti. On meinaan aika paljon tiukempaa, jopa mahdotonta, repäistä samat lukemat tauluun kentällä.

Tai sitten voisi kokeilla matolla testiä yhden asteen ylämäkeen, mikä vastaa paremmin ns. luonnonolosuhteita. Kokeilepas, alkaako sit hengästyttää?:1Snoopy-08:

Juoksumatolla tehtyä Cooper-tulosta en ottaisi kovin vakavasti. On meinaan aika paljon tiukempaa, jopa mahdotonta, repäistä samat lukemat tauluun kentällä.

Tai sitten voisi kokeilla matolla testiä yhden asteen ylämäkeen, mikä vastaa paremmin ns. luonnonolosuhteita. Kokeilepas, alkaako sit hengästyttää?:1Snoopy-08:

En varmaan otakkaan kovin vakavasti :1Snoopy-08: , mutta tuntui hyvältä venyttää askelta!

Olen kuitenkin omalta osaltani huomannut, että sykkeet ovat tällä hetkellä samat ulkona kuin sisällä. Veikkaisin, että sisätilan kuumuus vrt. viileä ulkoilma tasailevat sykkeitä? Kulman hyödyllisyydestä en olisi niin varma: näissä vauhdeissa ei kauheasti ilmavirrat haittaa. Tuntuisi siltä, että runsas mattojuoksu "kouluttaa" askeleen aktiivisemmaksi - kehon alle tulevaksi - ja ulkona juoksu on tosi sujuvaa...

Oikeat Cooperit tehdään sitten keväämmällä!

Hyvää Uutta Vuotta kaikille!