Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Yhteislenkit Malmi/Pukinmäki/Puistola

Mensonge
 Share

Recommended Posts

Moron!

Ollaan Junnun kanssa menossa Malmin kenttää kiertämään. Lentokentän portilta lähetään 12.00 matkaan ja vauhti lienee jossain 5.20-5.30 tienoilla. Mukaan vaan, jos siellä meinaa joku tänään lenkkellä. Juostaan vastapäivään, eli jos vastaan juoksette, niin pari vaaleeta salskeeta nuorta? miestä kun näkyy ei kun mukaan vaan. Pari kieppiä aateltiin heittää.

• Replies 454
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pahkeinen kun huomasin tämän vasta nyt illalla. Taisin nukkua vielä puolilta päivin....

Paikka, vauhti ja seura olisi ollut mieleistä. Toisen kerran?

Otetaan vaan uudelleen, kävin Malmilla ekan kerran tänään ja paikka on mieleinen eli varmaan tulee käytyä siellä jatkossakin aina joskus.

Tulisin myös mielelläni joskus viikolla mukaan porukkaan Malmin kenttää kiertämään. Aikoinaan Tapanilan Erällä oli muistaakseni joka toinen tiistai yhteislenkki, jossa lähtö oli tietenkin Urheilutalolta ja kenttä käytiin kiertämässä kertaalleen. Onnistuisikohan tällainen säännöllinen kokoontuminen yhteislenkille, esim. joka toinen tiistai klo 19? Minulle sopisi varsin mainiosti lähtöpaikaksi Tapanilan Urheilutalo (sattuneesta syystä 8) ). Muita sopivia lähtöpaikkojahan ovat se lentokentän portti tai sitten tuo jumppapaikka Malminkaaren varrella. Molemmissa paikoissa on hyvin parkkipaikkatilaa, josta on hieman pulaa Urheilutalolla. Eihän kukaan tietenkään kesällä autolla liiku, mutta jos joku nyt kuitenkin sattuisi :cool

Tiistaisin klo 19 sopii hienosti vaikka läpi koko kesän vedettäväksi.

Paikka on siitä hyvä, että kierroshan on kutakuinkin 5730m eli siitä voi sopivan matkan juostuaan tiputtautua hurjien kyydistä pois.

Olisko se 5.20-5.30 sopiva km-vauhti?

Jos alettaisiin seuraavan viikon tiistaista eli 9. toukokuuta klo 19.

Lähtöpaikka? Mulle käy mikä vaan mihin auton saa pysäköityä.

Mun puolesta kaikki terrrrvetulleita!

Kun itse ehdotin, niin kyllähän tietenkin sopii mulle. Ja parastahan olisi, jos voisi pitää sovittuna, että joka viikko samaan aikaan lähtee ne ketkä lähtee. Jos porukkaa on riittävästi, niin voihan siitä muodostua eri vauhtisia porukoitakin.

Lähtöpaikaksi ehdottaisin kuitenkin vielä ennen asian lopullista lukkoon lyömistä tuota Malminkaaren jumppapaikkaa. Sehän on liikenteellisesti paljon paremmassa paikassa kuin lentokentän portti. Alku- ja loppuvenyttelytkin voisi olla mukava tehdä siinä. Toisaalta ei sillä ole paljon väliä, mistä aloitetaan, kunhan on sovittuna kohta, jossa porukka kokoontuu klo 19. Kukin tulee kuitenkin omilta suunniltaan ja kuka milläkin ja hyppää pois kyydistä silloin kun itselle sopii.

Toivottavasti Mensonge ja Jamppa pääsevät mukaan muilla viikoilla vai olisiko joku muu ilta perustellusti parempi?