Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Seura Tampereella?

Kaisalisko
 Share

Recommended Posts

Heippa

Olen tamperelainen 23-v. innokas kuntojuoksijatyttö. Oon jo useamman vuoden juossut ja käynyt juoksutapahtumissa kisailemassa ja nyt viime vuosina oon innostunut triathlonistakin, ono käynyt 2 kertaa Helsingin city triathlonilla ja kerran Kuopiossa. Välillä kuntosarjoissa on tullut molemmissa lajeissa ihan hyviäkin sjoituksia (ja välillä ei ;) ).

No joka tapauksessa oon alkanut miettimään oisko täällä Tampereella/lähistöllä jotain sopivia seuroja tämmösille innokkaille treenaajille, vai otetaanko seuroihin vaan huippuja? Olisi kiva saada enemmän tuttuja samojen lajien harrastajista ja mahdollisesti vaikka jotai ohjausta/valmennusta/vinkkejäkin... Kuuluuko joku täälä johonki seuraan joka vaikuttais mulle sopivalta? :)

• Replies 45
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tampereella on ainakin tampereen triahtlon seura ja tampereen juoksijoiden "alajaosto" aiheeseen liittyen. Lähialueen selvästi aktiivisin toimija lienee kuitenkin nokialainen triahtlonteam226 jolla on jopa toimivat nettisivut. Kuluneella kaudella oma kuntosalini järjesti loistavan triahtlon koulun ja uusia innokkaita harrastjia eksyi lajin pariin paljon ja toivottavasti uusi koulu starttaa nyt jo syksyllä. Tarkemmin voit kysellä yksityisviesteillä niin kerron mitä aiheesta tiedän, ellei sitten seurojen viralliset edustajat ehdi kommentoimaan aiheesta lähiaikoina.

Kiitos vinkeistä! Onko täälä joku triathlonteam 226:sta? =)

:039: Täällä :039:

Olet jo varmaan meidän sivut tutkaillut läpi, mutta jos et ole niin linkki löytyy allekirjoituksesta.

Toimintaa meillä on uintivuorot Nokian uimahallissa talvikaudella pari kertaa viikossa ja muita yhteistreenejä samoin pari kertaa viikkoon. Lisäksi järkätään keväästä alkaen harkkakisoja joihin toki pääsee mukaan vaikkei seuraan kuuluisikaan.

Tekniikka vinkkejä saa uintivuorolla ja yhteistreeneissä kysyttäessä ja joskus vaikkei kysyiskään. :viheltely:

Jesenistö on "kuin yhtä perhettä" ja tosi kivaa porukkaa

Näistä yllämainituista pääsee tällä hetkellä osalliseksi 50€ hintaan per vuosi.

Itse olen niin TT226 aivopesty että en ala sen paremmin kehumaan seuran toimintaa, mutta muut joilla on enemmän "rivijäsenen näkymä" asiasta voi kertoa paremmin mitä seuran toiminnasta tykkäävät.

Rookie

No voikos seuraan sitte vaan liittyä ja ilmestyä paikalle reeneihin, vai kuinka pitäs toimia?

Mulla ei oo autoa, mutta rohkenen epäillä että joku muuki varmaan käy Tampereelta, et vois kyydillä päästä, jos ny päättäsin seuraan liittyä.

Millon noita reenejä on??

Triathlonistihan kulkee pyörällä Nokialle Tampereelta. Saa hyvät verryttelyt samalla.:-)

Uintivuorot ovat maanantaisin ja perjantaisin illalla kahdeksan jälkeen, ja torstaisin (muistaakseni 20-21) on salivuoro jossa lihaskuntoa, venyttelyä ym.

Kevätkaudella oli myös maanantaisin ennen uintia pyörä/juoksutreenejä, mutta nämä ei taida jatkua syksyllä.

Ja näistä saa luonnollisesti sitten tarkempaa tietoa tuolta meidän päävalmennus-osastolta, jos seuraan tulee mukaan.

Pitää Tajujen edustajani vähän mainostaa meitäkin!:)

Tajujen triathlon jaosto ei pysty koossa kilpailemaan TT226:en kanssa, mutta varsin hyvä porukka meilläkin on kasassa! Aktiivisia treenaajia on kymmenkunta, Joroisilla taisi olla yli kymmenen seuran edustajaa ja täydenmatkan kisasi/kisaa yli viisi seuralaista tänä vuonna (SM-mitalejakin tuli). Ei niinkään aktiivi kilpailijoita, mutta vähän vanhemmalla iällä lajiin täysin hurahtaneita!

Talven aikana meillä on pari ratavuoroa ja tekniikkakoulua sekä Tampereen jouksijoiden kaikki juoksutreenit. Pirkkahallissa on ollut duathlon treenejä yms. Yhteistreenejä sovitaan tilanteen mukaan, "virallista" toimintaa on vähemmän -kannattaa tulla mukaan tutustumaan vaikkas uintitreeneihin. Ja tuolla Tre City Triathlonissa pitäisi meiltäkin olla järjestäjiä paikalla.

www.tajut.fi

-lasse

Moi!

Täällä myös tamperelainen 24-vuotias triathloniin hurahtanut tyttö! Itse olen hyvin samassa tilanteessa kanssasi. Treenejä ja kisoja tullut tähän asti vedettyä ihan itsekseen, mutta treeniseura ja neuvot kyllä kelpais. :)

Auto löytyy, joten jos tuonne Nokialle uskaltautusi lähtemään, niin kyytiin pääset varmasti mukaan. :)

Minkälaista tyyliä teillä sielä on, että käykö kaikki kaikissa reeneissä? Vai mennäänkö miten omaan ohjelmaan sopii?

Jos nyt ei ihmeitä tapahdu, niin tulen huomenna sitten sielä uimahallilla käymään, tosin teen vaan palauttavaa polskuttelua, kun meen sunnuntaina Espooseen maratonille. Ja ens viikolla sama, mutta sitte tuun enempi mukaa ku oon tosta palautunu :)

Kimppatreeneissä käy suht pieni porukka, uintivuorolla ehkä määrällisesti eniten. Ja tietysti sen mukaan miten omaan ohjelmaan muuten sopii.

Kimppatreeneissä kantsii tietty käydä aina mahdollisuuksien mukaan, siellä saa hyviä treenivinkkejä ja useinmiten sellaista treeniä mitä itsekseen ei "älyäisi" tehdä.

Rookie