Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Hämeen hölkkä 2010

Recommended Posts

Tänään oli mukavat hölkät, hyvässä kelissä ja rapeassa harjumaastossa Tampere/Ylöjärvi - maisemissa. Aika paljon oli porukkaa kympillä ja kahdellakympillä...

Pääsin mukaan muutaman vuoden tauon jälkeen, ja hienoa oli. Aikaankin olin ihan tyytyväinen, karvan päälle 1,20 meni 20k maastojuoksuun. Reitti on kyllä hieno ja vaihteleva. Sisältää myös legendaarisen "aloita varovasti" nousun harjun päälle.:party0021:

Olikos muita Seppolaisia, muutaman olin tunnistavinani...

GH-505 heitti matkaksi 19900m joten 4,02 oli kilometrivauhti keskisykkeellä 163. Ihan jees, kun ottaa huomioon mitä on touhuiltu viime aikoina.

Muokattu

Mukana olin minäkin ja juoksin reilun pari minuuttia hitaammin kuin jiivee. Ihan tyytyväinen olin omaan juoksuuni ja kivaa oli!

Osallistuin myös viime vuonna ja silti en muistanut, että nousut olivat niin maukkaita ja erityisesti jyrkkiä;-) Tällä kertaa en kuitenkaan hyytynyt nousuihin ollenkaan vaan vauhti oli muuten vain verkkaisempaa kuin viimeksi.

Minä sain matkaksi 20,2km (FR310XT) ja viime vuonnakin yli 20,1km (FR205). Kilometritolppien perusteellakin arvailisin, ettei matka ainakaan alimittainen ollut. Vaikeahan näistä polkureiteistä tosin on sanoa.

Revanssi Pirkassa?

Aivan saletisti otetaan! Ihan kovassa kunnossa tunnut tosin olevan vaikka triathlon-kuntoasi muistaakseni olet hiljan epäillytkin (ennen Nokian kisaa).

Minä haaveilen Pirkasta sellaista 2.17-aikaa, mutta se vaatii kyllä kaiken menemistä nappiin seuraavien 4 viikon aikana...

Aivan saletisti otetaan! Ihan kovassa kunnossa tunnut tosin olevan vaikka triathlon-kuntoasi muistaakseni olet hiljan epäillytkin (ennen Nokian kisaa).

Minä haaveilen Pirkasta sellaista 2.17-aikaa, mutta se vaatii kyllä kaiken menemistä nappiin seuraavien 4 viikon aikana...

:-)

Juu, mutta epäilyt koski vaan täyttä matkaa, kyllä nämä lyhyemmät menee...

Mulle kelpaa se perinteinen 2,20 mutta saatan lyöttäytyä sitten kantapäille hiippailemaan ;-D

http://www.pirkanviesti.fi/extranet/ext/cms3/attachments/HH_tulokset_2010.pdf

Tuloksetkin oli tulleet, onnea pjh hyvästä sijoituksesta!

Muokattu