Jump to content
Juoksufoorumi.fi

3.9 Pe

Share

Recommended Posts

Häh, missäs kaikki ovat? Huippukeli...

Aamureippailu heti kun pesue saatiin maailmalle. Aika kankean tuntuista oli, vaikka kaksi vapaata oli alla. Tosin eilinen 16h-duuni painoi varmaan vielä jaloissa. Loppua kohden kuitenkin meni parempaan päin, joten ehkäpä se taas tuosta lähtee.

Keli oli oikein mainio. Mukavan raikas vesisade ja oikein pirtsakka tuuli piti mielen virkeänä. Sen verran raikkaalta näytti aamulla ikkunan läpi, että joutui laittamaan ihan pitkää housua päälle. Olisi kyllä voinut pärjätä lyhyilläkin, lopussa rupesi tulemaan hieman kuuma.

12km, 1.04.46, 5.24/km

Herätys oli taasen klo 0445, mutta nuhainen olo pisti varovaisuutta peliin. Passaan ulkojuoksut tänään, ehken matolle ruokkiksella?? Harmittaa niin vietävästi, sillä keli oli minun keli ;=(

Sitähän minäkin. Heräsit siis samaan aikaan kuin mä heräsin olohuoneen sohvalta, ja ihmettelin että jokos ne ohjelmat telkkarista ehti loppua... Sitten omaan sänkyyn ja 06.15 sieltä ylös.

PK 6,7 km @ 5:18/km, ave 158. Lyhyillä oli kylmä. Kaipaa sitä hellettä.

Sama täällä, liian äkkiä loppuivat helteet.

Kyllä pitkikset jalassa joudun ainakin itse juoksemaan näillä keleillä, olipa iltalenkillä vielä sormikkaat ja juoksupuserokin, sen verran viileää eilen illalla Ylöjärvellä oli.

Häh, missäs kaikki ovat? Huippukeli...

Oletko Kenian leirillä? Olen kirjastossa tappamassa aikaa talouslehtien parissa, ulkona on karmea keli. Tarkoitus olisi tehdä viimeinen yritys löytää Stadikan pururata (olen etsinyt jo pari kolme krt tänä kesänä, en tiedä minne se on piilotettu) ja juosta pehmeällä purulla hieman kevyesti ja sitten mennä uimaan. Nyt näyttää kyllä vain niin pirun kylmältä. +8C oli kun ajoin lounaalle.

Kiva, jos huomenna on tällainen keli. Silloin revähtää tassut kympin rypistyksessä ja kellään ei ole sitten kivaa.

Lämpöä +8°C ja 12m/s puuskissa tuulta. Menettelisi ilman tuota pirun tuulta, joka jarruttaa menoa ihan kivasti, jos päin tuulee. Mutta siis kevyttä tuli juostua: 7,2km, 48:30 @ 6:45/km, HR(avg) 140. Reilut pari kilsaa poikkeuksellisesti pururadalla, kun yleensä junnaan asfaltilla tai pientareella - kivan pehmeää mutta hieman raskaampaa.