Jump to content
Juoksufoorumi.fi

10 päivää starttiin ja tuli flunssa, mitä nyt?

Ongelmapolvi
 Share

Recommended Posts

Koko viime talven olin juoksematta polvivaivan vuoksi ja nyt olen voinut suht hyvin juosta keväästä asti. Ensi viikon lauantaina on 1/2 maraton ja nyt iski flunssa.

Sunnuntain pitkis jäi juoksematta, kun appivanhemmat tulivat kylään. Ajattelin juosta sen tänään eli keskiviikkona, kun on vapaapäivä. MUTTA... eilen illalla alkoi kurkku tuntua karhealle ja tänä aamuna sitten oli jo flunssa päällä.

Pitkiksen päätin suosiolla jättää väliin, kun lisäksi satoi. Nyt päätin, etten käy lenkillä tänään ollenkaan. Mitä olette mieltä. Lepäilenkö vaan taudin pois, vai käynkö PK-lenkin esim. huomenna?

Harmittaa aivan kamalasti, kun olen niin paljon odottanut tuota juoksua. Ensi keväänä olen menossa Tukholmaan ja olisin halunnut nähdä, missä ollaan nyt menossa.

Miten itse menisitte tämän reilun viikon ennen kisaa?

Lepäämistä minäkin kannatan. Puolikas tuskin jää juoksematta yhden skipatun peruskestävyyslenkin vuoksi. Juoksematta se kuitenkin hyvinkin saattaa jäädä sen takia, ettei malta kunnolla levätä ja flunssa ei parane. Ja terveitä päiviä tosiaan kannattaa jättää jokunen väliin ennen kuin lähtee taas juoksemaan.