Ongelmapolvi Lähetetty 25. elokuuta , 2010 Share Lähetetty 25. elokuuta , 2010 Koko viime talven olin juoksematta polvivaivan vuoksi ja nyt olen voinut suht hyvin juosta keväästä asti. Ensi viikon lauantaina on 1/2 maraton ja nyt iski flunssa. Sunnuntain pitkis jäi juoksematta, kun appivanhemmat tulivat kylään. Ajattelin juosta sen tänään eli keskiviikkona, kun on vapaapäivä. MUTTA... eilen illalla alkoi kurkku tuntua karhealle ja tänä aamuna sitten oli jo flunssa päällä. Pitkiksen päätin suosiolla jättää väliin, kun lisäksi satoi. Nyt päätin, etten käy lenkillä tänään ollenkaan. Mitä olette mieltä. Lepäilenkö vaan taudin pois, vai käynkö PK-lenkin esim. huomenna? Harmittaa aivan kamalasti, kun olen niin paljon odottanut tuota juoksua. Ensi keväänä olen menossa Tukholmaan ja olisin halunnut nähdä, missä ollaan nyt menossa. Miten itse menisitte tämän reilun viikon ennen kisaa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cokekola Lähetetty 25. elokuuta , 2010 Share Lähetetty 25. elokuuta , 2010 Lepäät taudin pois. Tietysti. Ei se kunto mihinkään enää 10 päivässä karkaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
innokas Lähetetty 25. elokuuta , 2010 Share Lähetetty 25. elokuuta , 2010 Lepoa vaan. Pääset hyvin juoksemaan puolikkaan, kun otat rauhallisesti nyt. Jos lähdet kipeänä lenkille, koko juoksu vaarantuu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SammyB Lähetetty 26. elokuuta , 2010 Share Lähetetty 26. elokuuta , 2010 Meidän ja naapuri perheen tilastojen valossa näyttäis taittuvan tämä flunssa noin viikossa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vainio10 Lähetetty 29. elokuuta , 2010 Share Lähetetty 29. elokuuta , 2010 Olisi hyvä kuitenkin muistaa, että täydelliseen palautumiseen flunssasta tai kuumetaudeista kuluu yhtä paljon aikaa kuin sairastamiseenkin. Näin ainakin väitettiin Urheilu ja terveys- kurssin luennolla. Eli ihan heti kun olo on parempi niin ei varmaan kannatta lähteä repimään. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kira Lähetetty 30. elokuuta , 2010 Share Lähetetty 30. elokuuta , 2010 Lepäämistä minäkin kannatan. Puolikas tuskin jää juoksematta yhden skipatun peruskestävyyslenkin vuoksi. Juoksematta se kuitenkin hyvinkin saattaa jäädä sen takia, ettei malta kunnolla levätä ja flunssa ei parane. Ja terveitä päiviä tosiaan kannattaa jättää jokunen väliin ennen kuin lähtee taas juoksemaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts