Jump to content
Juoksufoorumi.fi

VI Kankaanpää Maraton 16.10.2010

Recommended Posts

Kankaanpäässä juostaan taas lokakuun puolivälissä. Reittiä uudistettiin viime vuodelle ja nopea se ainakin on. Maraton juostaan neljänä kieppinä ja itse pidin reitistä juurikin sen tasaisuuden vuoksi.

Tuossa vielä linkki tapahtuman kotisivuille:

http://personal.inet.fi/urheilu/kankaanpaanmaraton/2010%20Kankaanpaa%20maraton.htm

Itse olen lähdössä taivaltamaan kokonaista matkaa niin kuin viime vuonnakin. Onko muita lähdössä juoksemaan Kankaanpään maalaismaisemiin?

Muokattu

• Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Tarkoitus olisi Kankaanpäähän tulla juoksemaan, mutta tilanne vielä vähän auki, sanotaanko että fifty-sixty. Penikkaongelmia on ollut koko kesän, mutta nyt (ehkä mahdollisesti) pystyy taas juoksemaan. Jos saa vielä pari hyvää treeniviikkoa alle ja testijuoksussa itseluottamusta kohottavan tuloksen niin sitten mennään Kankaanpäähän ensimmäistä maratonia juoksemaan.

Jos jostain löytyy julmaa tekstiä, niin tämän tapahtuman nettisivuilta. Ensimmäisellle maratonille aikovaa houkutellaan erikoispalkinnolla. Jalkani tilanne on semmoinen, että hyvä jos puolikkaalle.

Tuolla on yksi surkeimmista parkkialueista. Ainakin 2008 kesti pitkään ennen kuin kaikkien autot olivat sieltä pois. Mahdettiinko selvitä ilman traktoria?

Näillä näkymin mukana juoksemassa puolikasta. Ensimmäinen puolikkaani Finlandiassa viikko sitten vähän floppasi, lähdetään tänne kokeilemaan, että josko saisi vielä kunnollisen ajan tämän vuoden puolelle, jotta voisi sitten lähteä kehittelemään ens kauden tavoitteita.

• 2 weeks later...

Nyt on ilmoittauduttu juoksemaan puolikasta kun kerran yhteiskuljetuskin onnistui hoitaa siten, että nousen bussiin vasta Ylöjärveltä :)

Reitti on kyllä nopean näköinen. Kiva muutenkin mennä noihin maisemiin juoksemaan näin kun kotiutumisesta on kulunut jo reilu vuosi :hali_hehe: Ihan heti kotiutumisen jälkeen en välttämättä olisi niin välittänyt...

Nyt on ilmoittauduttu juoksemaan puolikasta kun kerran yhteiskuljetuskin onnistui hoitaa siten, että nousen bussiin vasta Ylöjärveltä :)

Reitti on kyllä nopean näköinen. Kiva muutenkin mennä noihin maisemiin juoksemaan näin kun kotiutumisesta on kulunut jo reilu vuosi :hali_hehe: Ihan heti kotiutumisen jälkeen en välttämättä olisi niin välittänyt...

Se on nopea. Olin siellä kaksi vuotta sitten ja jo silloin se oli nopea ja nyt siitä on tehty nopeampi. Jos olen oikein ymmätänyt, se oli nopeampi jo viime vuonna, jolloin en osallistunut. Puolikas on erinomainen valinta, paras.