Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Challenge Copenhagen 2010

Racerunner
 Share

Recommended Posts

• Replies 32
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Oikein, Perttu. Tuo eturenkku (vasemmanpuolinen kuva) on siis se kaverin lainaama retkipyörän rengas ja oikeanpuoleinen on pistosuojattu TRI-tuubi, joka mulla oli takana. Näytti olevan sen verran usea kaveri tien poskessa rengas kädessä, että tuskinpa olisi säästytty rengasrikoilta edes traktorin renkaalla. Reitti oli edellisen illan myräkän jäljiltä täynnä pikkukiveä ja -sälää. Toivottavasti muuten nähdään IM Austriassa ensi vuonna, olen nimittäin myös tulossa sinne. Mä voin antaa sulle vaikka rengasvinkkejä ;)

Oikein, Perttu. Tuo eturenkku (vasemmanpuolinen kuva) on siis se kaverin lainaama retkipyörän rengas ja oikeanpuoleinen on pistosuojattu TRI-tuubi, joka mulla oli takana. Näytti olevan sen verran usea kaveri tien poskessa rengas kädessä, että tuskinpa olisi säästytty rengasrikoilta edes traktorin renkaalla. Reitti oli edellisen illan myräkän jäljiltä täynnä pikkukiveä ja -sälää. Toivottavasti muuten nähdään IM Austriassa ensi vuonna, olen nimittäin myös tulossa sinne. Mä voin antaa sulle vaikka rengasvinkkejä ;)

Jep, siellä (toivottavasti) nähdään ja maaliin mennään vaikka vanteella! Taidan kyllä jättää kaikki 'foorumivinkit' ja varmuuden vuoksi lähteä noilla...ja toivotaan että säästytään ilman myrskyä. Siellä taitaa olla uinnissa vähän vastaavaa tunnelmaa kun loppu kroolataan kapeassa kanavassa yleisön kannustaessa.

Hurja raportti tampereen 'veljeksiltä'! Sisusta ollut teilläkin hyötyä!

Ei saakeli! Aika legendaarista vääntöä ollut. Taisin olla ainoa kilpailija Köpiksessä ilman rengashuolia :-)

Tuubimiehiä näytti olevan renkaanvaihtajista ~80%... noh, tietty tuubeilla varmaan ajaa iso osa kilpailijoista tän tasoisessa kisassa...

Mullakaan ei ollut rengashuolia (tosin en tietty ajanut tuubeilla), mutta jupis sä olit aivan varmasti ainoa jolla ei ollut rengashuolia EIKÄ vatsavaivoja myrskyn takia saastuneesta merivedestä. :D

nimim. nokkospuskassa ripuloimassa käynyt.

Muokattu

Joo, me kopitettiin kyllä molemmat myös tuo vatsatauti, joka lienee tullut "epäpuhtauksista" uimavedessä. Pari päivää meni vessassa päivystäessä. Alkaa olemaan kisapaino nyt kohdillaan ;)

Vaikea sanoa ja spekulointiahan se on olisiko ollut niin paljon rengasongelmia, jos EI olisi ajanut tuubeilla, mutta pomminvarmasti vararengas olisi ollut helpompi löytää huoltopisteiltä, katsojilta tai kanssakilpailijoilta, jos olisi ajanut avoilla.

Ai niin, Jacques, onneksi olkoon sullekin debyytti-täysmatkasta! Oliko vatsanväänteistä huolimatta kivaa koko rahalla? Ensi vuonna uudestaan?

Kiitti! Kokemus oli aivan fantastinen eikä noi vatsavaivat mielestäni kauheasti vauhtiin vaikuttaneet. Ehkä se ~5min, mikä meni ton takia ylimääräisiin pysähdyksiin. Eli oli kyllä koko rahan arvoinen kokemus ehdottomasti.. Ens vuonna uudestaan juu, mutta mietin vielä jonkun aikaa minkä kisan otan seuraavaksi tavoitteeksi.