Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Espoon Rantamaratonille, tavoite 4:20


Sigma
 Share

Recommended Posts

Hello!

Olen uusi käyttäjä täällä. Löysin perille rantamaratonin sivujen kautta. Juoksin ekan maratonin kesäkuussa stokiksessa ja taisin addiktoitua. Kevään harjoittelin melko amatöörimaisesti ja samaa olen jatkanut stokiksen jälkeenkin. Pitkiä lenkkejä (2h) parin viikon välein, väleihin lyhyempiä lenkkejä sekä runsaasti muuta monipuolista liikuntaa. Tätä siis jatkettu kesäkuun jälkeenkin.

Ajattelin tänä vuonna vielä osallistua espoon rantamaratonille parantaakseni hieman stokiksen tulosta (4:37). Stokiksessa jäi selkeästi vielä potentiaalia käyttämättä kun vikalla kahdella kilsalla oli voimia spurtata ja ohitella yli sata henkeä.

Ajattelinkin nyt kysyä täältä kun asiantuntemusta tuntuu olevan, että minkälainen treeni tässä jäljellä olevassa 5 viikossa kannattaisi teidän mielestä vetää? Sunnuntaina viimeksi yli 2h lenkki. Mistä tiedän kannattaako yrittää tuota 4:20:tä?

Ensi vuonna tavoitteena on sitten alle neljän tunnin aika. Mutta se onkin sitten jo pitkän talven treenikauden tulosta. Sepon ohjelmaa voinee jatkaa yli 12 viikkoiseksi jotenkin?

Kiitoksia kommenteista jo valmiiksi!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy