Jump to content
Juoksufoorumi.fi

vko 29


 Share

Recommended Posts

Ma: Lepo.

Ti ap: 16,4 km, 4:54/km, TE 4,4, 160(82%)183, sisälsi 8*4:00/1:30, nopeudet 4:12-4:07/km (ka. 4:09/km), sykkeet 163-178, pal.sykkeet 157-170.

ip: 5,8 km, 5:45/km, TE 2,1, 132(68%)144.

Ke ap: 4,9 km, 5:52/km, TE 2,1, 134(69%)151. Pururata. +Kuntopiiri.

ip: 10,5 km, 5:23/km, TE 2,5, 142(73%)155.

To ap: 4,9 km, 5:52/km, TE 2,6, 147(76%)163. Pururata.

ip: Pyöräily, yht. 1:02, suunnistus, A-rata, 7,2 km, 15:28/km (gps: 9,58 km, 11:38/km), TE 3,0, 146(75%)165.

Pe: 5,8 km, 5:39/km, TE 2,0, 128(66%)139.

La: 14,1 km, 4:56/km, TE 3,6, 154(79%)182, sisälsi 5,0 km, 4:03/km, 175(90%)182.

Su: 9,2 km, 5:39/km, TE 2,7, 141(73%)160. Pururata. +Kuntopiiri.

Yht. 71,8 km, 6:24.

Torstaina saatu nestehukkaa ihan nokko (oli vettä suunnistaessa mukana, mutta muuten oli päivän mittaan tullut juotua liian vähän), illalla paha olo ja palelu. Lisäksi sain kunnon rakot kantapäihin.

Lauantaina navakka vastainen hidasti, mutta ihan kohtuu hyvää menoa.

Link to comment
Share on other sites

33,4 km juoksun tapaista etenemistä viiteen treenikertaan. Tulevalla viikolla sitten taas vähän enemmän. Nyt ensin treenikerrat kohdilleen (min. 6 per vk), sitten nostellaan määrää. Jalka/alaselkä ei kipuile, mutta vielä hieman puutumista varpaissa => hermot palautuvat huomattavan hitaasti. Ja kun tunto ei ole kohdillaan, ei uskalla pidempiä lenkkejä tehdä, sillä jos askellus vähän mättää, joku toinen paikka voi hajota.

Link to comment
Share on other sites

Tarkoitus oli pitää kesän kovin treeniviikko, mutta pieleen meni. Kärvistelin 2-3 päivää vatsataudissa ja motivaatio oli surkea. Pyöräilyt jäivät pois ja juoksukin oli huonoa.

- Juoksua 124km

- Pyöräilyä 2h

Kesän kova määrätreeni ja nyt vatsatauti saivat kuitenkin sen hyvän aikaan, että saavutin pitkän tähtäimen BMI-tavoitteeni viikon keskiarvona mitattuna (=19,75)! Ikinä en ole näin alhaisia lukuja digivaa'assani nähnyt, mutta vaikea/mahdoton niissä on jatkossa pysyä.

Juoksu oli vielä tavallistakin hitaampaa, mutta sain taas yhden vk-treenin tehtyä, siis kauden toisen. Nyt asfaltilla tv-kova 9km meni aavistuksen kiihtyvästi 3:55/km ja kovempaa ei kulje. Ensi viikolla pitää kokeilla tonneja, josko niiden kautta saisi edes vähän kovempia vauhteja.

Link to comment
Share on other sites

No, pikkuhiljaa taas juostaan. Jalat ei kyllä asfalttia tunnu kestävän vieläkään ja pururataakin heikonlaisesti. Ei tätäkään kolmen lenkin viikkoa välttämättä kunnon treeniviikoksi kehtaa sanoa, mutta suht laadukkaita harjoituksia silti pari.

Ma 6,8 km asfaltilla @5:17/km

Ke 4x1000 m vetoja 4.16-3.59/km, yhteensä 7,4 km verkkoineen

La 10 km mäkisellä pururadalla 48.47, 04:53/km

Yhteensä jopa 24,2 km juoksua :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Jalka hieman häiritsee, mutta kun tässä pitää jo fillaroidakin ennen Nokiaa, niin sitä sitten. Kesän ensimmäiset kolme lenkkiä tuli ajettua tällä viikolla. Siinä ei pohje tai mikä lie häiritse. Onneksi tuo flunssa/kuume tms. on selätetty ja lääkkeetkin syöty.

MA: Pyöräily 31,51km, 1.09.27, 27.24km/h

TI: Juoksu 11.31km, 54.08, 4.47/km

KE: Juoksu 5km, 23.40, 4.44/km

TO: Pyöräily 65,61km, 2.28.53, 26.44km/h

PE: Juoksu 10km, 54.30, 5.27/km

LA: Polkuveneilyä kaverin mökillä, 13.09km, 4.38.55, 21.20/km

SU: Juoksu/kävely 5.14km, 34.33, 6.43/km

Pyöräily 33.05km, 1.09.19, 28.61/km

YHT: Juoksu 31.45km , Pyöräily 130.17km, Polkuveneellä 13.09km.

Aikaa meni yhteensä reilut 12h. Ihan OK viikko.

Link to comment
Share on other sites

Olen huono merkkaamaan muistiin mitään muuta kuin juoksua, kun "ei ne muut lajit ole liikuntaa".

ma: ap: sekalaista uintia ja polskimista 25min, ip: kuntosalilla 300 perusvatsaa, 50 vinopenkkivatsaa, leukoja, muutama selkä ja muuta höntsäilyä, ilta: sama kuin ap

ti: uintia 1000m (800m rintauintia + 200m vaparia)

ke: ap: sekalaista uintia ja polskimista 25min, ip: sama kuin ap

to: ap: sekalaista uintia ja polskimista 25min, ip: sekalaista polskimista 15min

pe: sekalaista uintia ja polskimista 20min

la: sekalaista uintia ja polskimista 10min

su: uintia 300m (150m rintaa, 150m vaparia)

Lisäksi joka päivä 1-2 kertaa yksi 5min vatsalihassetti (yhteensä noin 100 toistoa eri tavoin).

Link to comment
Share on other sites

Olen huono merkkaamaan muistiin mitään muuta kuin juoksua, kun "ei ne muut lajit ole liikuntaa".

ma: ap: sekalaista uintia ja polskimista 25min, ip: kuntosalilla 300 perusvatsaa, 50 vinopenkkivatsaa, leukoja, muutama selkä ja muuta höntsäilyä, ilta: sama kuin ap

ti: uintia 1000m (800m rintauintia + 200m vaparia)

ke: ap: sekalaista uintia ja polskimista 25min, ip: sama kuin ap

to: ap: sekalaista uintia ja polskimista 25min, ip: sekalaista polskimista 15min

pe: sekalaista uintia ja polskimista 20min

la: sekalaista uintia ja polskimista 10min

su: uintia 300m (150m rintaa, 150m vaparia)

Lisäksi joka päivä 1-2 kertaa yksi 5min vatsalihassetti (yhteensä noin 100 toistoa eri tavoin).

:thumbsup: hyvä, ei jäädä tuleen makaamaan

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy