Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Maratoonari haussa Nokialle 15.8.!

Recommended Posts

Nokialla järjestetään sunnuntaina 15.8. triathlonin täyden matkan (juoksun pituus tutut 42195 m) SM-kisat, jotka olivat kauteni päätavoite. Loukkaantuminen kuitenkin estää juoksemiseni, muttei suinkaan vähennä menohaluja uinnin ja pyöräilyn osalta. Haussa olisi siis

maratoonari viestijoukkueeseen.

Minä uisin ja pyöräilisin ja päästäisin sitten juoksijan kirmaamaan tuorein jaloin vähän väsähtäneempien :thumbsup: teräsmiesten ja -naisten joukkoon.

Nokian reitti on nopea (kierretään sama matka neljä kertaa), eikä elokuussa liene enää niin raskas sääkään kuin nyt. Viime vuonna kisaajia oli vajaa sata, joten ryysiksiltäkin välttyy. Myös huolto on ensiluokkaista.

Kertokaa siis tutuille, jos jotakuta kiinnostaisi kirmaista maraenkka uuteen uskoon Pirkanmaalla elokuussa!

Mahdollisesti kiinnostuneet (-nut) voi laittaa vastausta yksärillä tai tähän ketjuun.

Lähinnä ettei ota nokkiinsa JOS ei pääse ihan keulilta starttaamaan. Niinkin VOI nimittäin käydä...

Mutta tason/nopeuden tai esim. sukupuolen suhteen mä olen ihan kaikkiruokainen. Jonkun huipun kanssa olisi suorastaan kunnia kisata, kun taas ensikertalaiselle "läpäisijälle" olisi ilo madaltaa kynnystä. Ja kaikki näiden välistäkin siis sopii!

Yksi mahdollisesti kiinnostunut jo ilmoittautuikin, mutta ei vielä uskaltanut luvata varmasti, eli paukuttele ihmeessä!

Kiitos kovasti!