pölhö Lähetetty 15. heinäkuuta , 2010 Share Lähetetty 15. heinäkuuta , 2010 Nokialla järjestetään sunnuntaina 15.8. triathlonin täyden matkan (juoksun pituus tutut 42195 m) SM-kisat, jotka olivat kauteni päätavoite. Loukkaantuminen kuitenkin estää juoksemiseni, muttei suinkaan vähennä menohaluja uinnin ja pyöräilyn osalta. Haussa olisi siis maratoonari viestijoukkueeseen. Minä uisin ja pyöräilisin ja päästäisin sitten juoksijan kirmaamaan tuorein jaloin vähän väsähtäneempien teräsmiesten ja -naisten joukkoon. Nokian reitti on nopea (kierretään sama matka neljä kertaa), eikä elokuussa liene enää niin raskas sääkään kuin nyt. Viime vuonna kisaajia oli vajaa sata, joten ryysiksiltäkin välttyy. Myös huolto on ensiluokkaista. Kertokaa siis tutuille, jos jotakuta kiinnostaisi kirmaista maraenkka uuteen uskoon Pirkanmaalla elokuussa! Mahdollisesti kiinnostuneet (-nut) voi laittaa vastausta yksärillä tai tähän ketjuun. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jiivee Lähetetty 15. heinäkuuta , 2010 Share Lähetetty 15. heinäkuuta , 2010 Onko sulla jotain kriteerejä juoksijalle, jos laitan täällä päässä viidakkorumpua paukkumaan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pölhö Lähetetty 15. heinäkuuta , 2010 Author Share Lähetetty 15. heinäkuuta , 2010 Lähinnä ettei ota nokkiinsa JOS ei pääse ihan keulilta starttaamaan. Niinkin VOI nimittäin käydä... Mutta tason/nopeuden tai esim. sukupuolen suhteen mä olen ihan kaikkiruokainen. Jonkun huipun kanssa olisi suorastaan kunnia kisata, kun taas ensikertalaiselle "läpäisijälle" olisi ilo madaltaa kynnystä. Ja kaikki näiden välistäkin siis sopii! Yksi mahdollisesti kiinnostunut jo ilmoittautuikin, mutta ei vielä uskaltanut luvata varmasti, eli paukuttele ihmeessä! Kiitos kovasti! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pölhö Lähetetty 16. heinäkuuta , 2010 Author Share Lähetetty 16. heinäkuuta , 2010 Homma hoitui, maratoonari löytyi. Mahtihomma!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts