Runtothehills Lähetetty 11. heinäkuuta , 2010 Share Lähetetty 11. heinäkuuta , 2010 Minua on muutaman lenkin aikana tullut vastaan mieshenkilö, jolla on luistimissaan vain etu- ja takarenkaat. Keskimmäiset puuttuvat kokonaan. En tarkoita mitään Skikejä, ne tiedän, vaan ihan tavallisia rullaluistimia. Onko jollain kokemusta, muuttuuko luistin paremmaksi vai huonommaksi ominaisuuksiltaan, jos nuo keskimmäiset pyörät poistaa? Itsellä ei ole kokemusta, enkä aio omilleni niin tehdä, ihan uteliaisuuttani kyselen ja ihmettelen moista ratkaisua? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatapa Lähetetty 11. heinäkuuta , 2010 Share Lähetetty 11. heinäkuuta , 2010 Joku köyhä säästää renkaissa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runtothehills Lähetetty 11. heinäkuuta , 2010 Author Share Lähetetty 11. heinäkuuta , 2010 Joku köyhä säästää renkaissa? Voihan se olla niinkin... Link to comment Share on other sites More sharing options...
yksvesku Lähetetty 11. heinäkuuta , 2010 Share Lähetetty 11. heinäkuuta , 2010 Joissain temppuluistimissa olen nähnyt tuollaista kahden renkaan systeemiä, mutten kyllä muutoin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doris Lähetetty 11. heinäkuuta , 2010 Share Lähetetty 11. heinäkuuta , 2010 Jos ne oli Powerslidet. Tai joku oli kiinnostunut powerslideistä ja päätti tehdä ne itse. http://powerslide.de/2010/powerslide/ps_nordic/index.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
Massey Ferguson Lähetetty 12. heinäkuuta , 2010 Share Lähetetty 12. heinäkuuta , 2010 Mulla on Roces Big Cat maasto-luistimet joissa on vain kaksi suurehkoa pumpattavaa pyörää. Ei ne kyllä ihan missä vaan maastossa mene vaan vaativat hyvän polun. Näyttävät vähän Powerslidelta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts