tatteus Lähetetty 7. heinäkuuta , 2010 Share Lähetetty 7. heinäkuuta , 2010 27. Ruskamaraton-tapahtuma Levillä, 11.9.2010. Lisätiedot: Ruskamaraton Itse olen todennäköisesti osallistumassa täysmatkalle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lanttu Lähetetty 7. heinäkuuta , 2010 Share Lähetetty 7. heinäkuuta , 2010 Mä oon jo luvannut sekä Tatteukselle että Kurpalle osallistua kokonaiselle. Siinä uskossa eletään. Ja kisan jälkeen oluselle Tatteus! Link to comment Share on other sites More sharing options...
systeemi Lähetetty 7. heinäkuuta , 2010 Share Lähetetty 7. heinäkuuta , 2010 Juu eli kauden päätapahtuma minulle. 1/2 ja se aikatavoitehan oli se 2h. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurppa Lähetetty 7. heinäkuuta , 2010 Share Lähetetty 7. heinäkuuta , 2010 Mä oon jo luvannut sekä Tatteukselle että Kurpalle osallistua kokonaiselle. Siinä uskossa eletään. Ja kisan jälkeen oluselle Tatteus! Ja kurppa on luvannut tulla ainakin kannustaan Lanttua. Ja tutustumaan IRL :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lanttu Lähetetty 7. heinäkuuta , 2010 Share Lähetetty 7. heinäkuuta , 2010 Ja kurppa on luvannut tulla ainakin kannustaan Lanttua. Ja tutustumaan IRL Mahraks sääkin tulla sit oluselle?? :thumbsup: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ullamaija Lähetetty 8. heinäkuuta , 2010 Share Lähetetty 8. heinäkuuta , 2010 Mahraks sääkin tulla sit oluselle?? minäki.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lanttu Lähetetty 8. heinäkuuta , 2010 Share Lähetetty 8. heinäkuuta , 2010 Jospa mennään kaikki vaan olusille. Juokseminen on niin mahrottoman raskasta!:076: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simo Lähetetty 8. heinäkuuta , 2010 Share Lähetetty 8. heinäkuuta , 2010 Jospa mennään kaikki vaan olusille. Juokseminen on niin mahrottoman raskasta! Panimolle? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jokkehp Lähetetty 8. heinäkuuta , 2010 Share Lähetetty 8. heinäkuuta , 2010 Sviitti on varattu majoitukseen, tarkoitus juosta kokonainen matka, sen päälle voidaan porukalla mennä vaikka olusille.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tatteus Lähetetty 18. heinäkuuta , 2010 Author Share Lähetetty 18. heinäkuuta , 2010 Nyt sitte ollaan 40 euroa köyhempi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puukäsi#13 Lähetetty 25. heinäkuuta , 2010 Share Lähetetty 25. heinäkuuta , 2010 Ilmo maksettu kokonaiselle ja majoitus järjestelty. Saattaisin siis tulla oluelle minäkin.:morebeer: Link to comment Share on other sites More sharing options...
HimPura Lähetetty 18. elokuuta , 2010 Share Lähetetty 18. elokuuta , 2010 Leville lähtö kohta edessä ja ekakertalaisena mietityttää sää, reitti ja muut järjestelyt. Onko luvassa lunta ja pakkasta, vai riittääkö trikoot? Onko reitti raskas/mäkinen, mennäänkö tunturiin vai pysytäänkö pikitiellä? Huoltoa kai on, onko se tiheämmässä, kun poronkusema? Kannattaakohan ilmota etukäteen, ettei tule paljon lapinlisää? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurppa Lähetetty 19. elokuuta , 2010 Share Lähetetty 19. elokuuta , 2010 Mulle on riittänyt Leville juoksushortsit ja pitkähihainen paita. Niin ja alussa voi olla hanskat kädessä, jotka voi heittää mäkeen kun tulee lämmin. MUtta toisaalta, siellä saattaa olla lämminkin. Senhän näkee sitten. Onhan tuota joskus kai tullut vettäkin. Reittihän on mäkinen, mutta ei mun mielestä mitenkään ylivoimainen. Sehän tasoittuu kun lähestytään Kittilää. Mäet on lähempänä Leviä. Tuovat oikeastaan kivaa vaihtelua. Pikitiellä pysytään ja yleensä porukat vetää kauden ennätyksensä siellä, vaikka niitä mäkiä saa kiivetäkin. Johtuneeko sitten siitä, että ovat kunnossa kesän juoksujen jälkeen. Täällähän on paljon puhuttu jostain marraskuun marasta jossain Rauta...ööö..en muista. Mutta kuitenkin järkyttävän mäkinen ja raskas reitti. Levi ei kuvauksista päätelleen yllä samaan sarjaan ja on ihan "normaali" maratonreitti eli ei ole mikään henkiinjäämistaistelu vaan mun mielestä sitä on ollut ihan kiva juosta. Kivempi kuin tasaista kaupunkimaratonia. Mutta tästä jokainen on tietenkin ihan omaa mieltään. Kirjoitan vain oman kokemukseni ja sen, miltä musta se on tuntunut. Tsemppiä sulle Himpura Levin ruskan nautiskeluun. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HimPura Lähetetty 19. elokuuta , 2010 Share Lähetetty 19. elokuuta , 2010 Kiitos Kurppa. Nähdään sitten Levillä. Missäs se foorumilaisten palautumispiste olikaan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts