Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sairastuitko vai etkö?

Umpimähkä
 Share

Sikapiikkikysymys  

78 ääntä

1. 1. Sikapiikkikysymys

• Otin sikainfluenssapiikin
      35
    • Otin piikin ja sain flunssan/jonkun muun tarttuvan taudin pian sen jälkeen
      3
    • En ottanut piikkiä, olen ollut terve
      36
    • En ottanut piikkiä, mutta olen ollut flunssassa
      7

Recommended Posts

Alkuvuonna tulin ottaneeksi sikainfluenssapiikin ja viikko sen jälkeen olin kaameassa influenssassa. Pikatestin mukaan se ei ollut sikainfluenssaa, mutta kurja tauti kumminkin. Sen jälkeen en oikein terveenä ole ollutkaan. HCR ja Tukhoma menivät flunssan takia sivu suun ja kyllä pännii.

Laitetaan nyt koko epäonnistunut kevät sikapiikin piikkiin.

Miten sinulle kävi? Otitko piikin?

• Replies 34
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

En ottanut piikkiä ja lähdin epsanjaan jossa tauti on jyllännyt paria astetta voimakkaammin kuin Suomessa. Ei ole tauteja näkynyt.

En oikeastaan edes harkinnut piikin ottamista koska niitä ruvettiin antamaan erityisjoukkoihin kuulumattomille niin myöhään, ei viitsinyt riskeerata viikkoa ennen lähtöä omaa terveyttään mihinkään jälkitauteiluihin.

Piikin otin, ja sitä ennen ehdin jo pari flunssaa potemaan, joista toinen oli joko sika tai sitten kausi-influenssa (lekurin arvio). Piikin jälkeen yksi flunssa, joka esti juoksun tehokkaasti Suvi-illassa, mutta kesti alle viikon kuitenkin. Eli vuoden saldona ihan kohtuulliset 3 flunssaa, ja vielä on vuotta jäljellä :)