emilialia Lähetetty 21. kesäkuuta , 2010 Share Lähetetty 21. kesäkuuta , 2010 Itselleni ensimmäinen puolikas lähestyy jo uhkaavasti ja nyt olen saanut vaivoikseni penikkataudin. Nilkkani ovat todella kipeät ja kosketusarat. Kannattaako jättää koko leikki kesken? Ei siihen varmaan mitään parannuskeinoa enää näin lyhyellä ajalla ole (vajaa pari viikkoa). Haluaisin kuitenkin pystyä juoksemaan koko matkan ja tavoitteekseni olen asettanut vähän yli pari tuntia. Hierontaan menoakin olen miettinyt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Täti Lähetetty 23. kesäkuuta , 2010 Share Lähetetty 23. kesäkuuta , 2010 Itselleni ensimmäinen puolikas lähestyy jo uhkaavasti ja nyt olen saanut vaivoikseni penikkataudin. Nilkkani ovat todella kipeät ja kosketusarat. Kannattaako jättää koko leikki kesken? Ei siihen varmaan mitään parannuskeinoa enää näin lyhyellä ajalla ole (vajaa pari viikkoa). Haluaisin kuitenkin pystyä juoksemaan koko matkan ja tavoitteekseni olen asettanut vähän yli pari tuntia. Hierontaan menoakin olen miettinyt.. Hieronnasta ei ole varmaankaan mitään haittaa... mutta jos nilkat ovat kosketusarat, eipä niitä sitten voi kunnolla hieroakaan. Parantele jalkasi kunnolla rauhassa ja ota tähtäimeen joku toinen kisa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miinuliinu Lähetetty 23. kesäkuuta , 2010 Share Lähetetty 23. kesäkuuta , 2010 Upota jalat joka päivä muutaman kerran muutamaksi minuutiksi jääkylmään veteen (jos et oo vielä tehnyt sitä). Tai sitten vaihtokylpyjä, vuorotellen kylmään ja kuumaan veteen. Tää auttaa ehkä vielä tehokkaammin. Vilkastuttaa aineeenvaihduntaa tehokkaasti, laskee tulehdusta ja rentouttaa. Jos ei näissä parissa viikossa tokene, sit varmaan joudut kattelemaan toista kisaa myöhemmin ja hierotuttamaan kunnolla auki ne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ikämies Lähetetty 24. kesäkuuta , 2010 Share Lähetetty 24. kesäkuuta , 2010 Penikkatauti ei kyllä varsinaisesti nilkoissa tunnu vaan säären sisäpuolella. Mutta komppaan, tuo kylmä-kuuma -hoito saattaisi tepsiä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts