Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kiimasen savulenkki, Lannevesi, 25.6

Recommended Posts

Hep! Mullakin tämä olisi "ohjelmassa". Oleellisinta häpeningissä on mulle ihan tuosta nurkilta vuokrattu mökki ja kaverit, mutta kai se täytyisi yksi maratonia lyhyempi matkakin juosta tänä kesänä. Jos päässä naksahtaa, voisi mennä alle 45 minuuttia (tuntematta reitin mäkisyyttä), mutta raskasta tulee olemaan. Päättyvän viikon treenikilsat on 121 ja ennen Kiimasta pitäisi juosta vielä 60-70 km. Eli torstai on napakan tehokas keventelypäivä...

Veikkaisin Lannevettä, ihan otsikosta päätellen.

Voi olla, mutta sellainen neverheard nimi ei sano kellekään mitään. Huono myydä tapahtumaa, jos avausviestissä ei luo kunnon spektaakkelia niin, ettei kellekään jää epäselväksi mikä, missä ja milloin.

Se, että tulee jotain linkkejä niin ei niitä kukaan jaksa kuitenkaan klikata. Itse en ainakaan klikkaa. Kerran klikkasin, mutta se oli ansa/kusetusta, meni väärälle sivulle

Hep! Mullakin tämä olisi "ohjelmassa". Oleellisinta häpeningissä on mulle ihan tuosta nurkilta vuokrattu mökki ja kaverit, mutta kai se täytyisi yksi maratonia lyhyempi matkakin juosta tänä kesänä. Jos päässä naksahtaa, voisi mennä alle 45 minuuttia (tuntematta reitin mäkisyyttä), mutta raskasta tulee olemaan. Päättyvän viikon treenikilsat on 121 ja ennen Kiimasta pitäisi juosta vielä 60-70 km. Eli torstai on napakan tehokas keventelypäivä...

Savulenkillä otetaan miehestä mittaa heti lähtökiihdytyksessä. Kilometrin mittainen vastamäki saa jalat mukavasti hapoille, jos ei muista tai tiedä himmailla siinä hiukan.

Oma osallsitumiseni on vielä hieman epävarmaa. Ohjelmassa juhannusviikonlopulle olisi kyllä maratonvauhtinen kymppi...

Tulossa ollaan! Aikatavoitetta en aseta mutta KTz olisi kiva voittaa. ;)

Siipirikkona en edes pahoita mieltäni, jos satut voittamaan. Lauantaisen testilenkin perusteella olen samassa kunnossa kuin vuosi sitten (38.01) - tosin kunto voi nousta nopeammin tänä vuonna, kun ennen testiä oli alla vasta kolme lenkkiä kuukaudessa.