met Lähetetty 19. kesäkuuta , 2010 Share Lähetetty 19. kesäkuuta , 2010 Olen tulossa huomenna Jyväskylään. Treeniohjelmassa on 29 km, jonka loppupuolella 16 km maratonin tavoitevauhtia. Sattuisiko löytymään seuraa Jyväsjärven kiertoon seuraavilla spekseillä? Lähtö Alban rannasta illasta, esim. klo 18. Yksi kierros 5.00-4.45/km, jonka jälkeen kiihdytys 4.15/km haminoille. Sillä vauhdilla reilu kierros (Kuokkalan sillalle) ja hölkäten takaisin Matinniemeen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatapa Lähetetty 19. kesäkuuta , 2010 Share Lähetetty 19. kesäkuuta , 2010 Nyt meni multa ainakin hyvä treeni sivusuun, kun olen huomenna reissun päällä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jamaatta Lähetetty 20. kesäkuuta , 2010 Share Lähetetty 20. kesäkuuta , 2010 Uuts, tuolloin pitää olla jo kotona. Ja mun "ohjelmassani" taitaa olla 35 km (+- 5km) aloittaen n. 6:00/km ja hyytyen siitä lukemiin joita ei viitsi mainita. Koetan juosta tuota maratonin tavoitevauhtiasi edes kympin verran sitten juhannusaattona Kiimasen savulenkillä. Hiki tuli jo pelkästä ajatuksesta... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rvl Lähetetty 20. kesäkuuta , 2010 Share Lähetetty 20. kesäkuuta , 2010 Nyt meni multa ainakin hyvä treeni sivusuun, kun olen huomenna reissun päällä. Nestemäisenä sit? ...kyllä se Finlandia suuhun osuu, kun tähtää. Link to comment Share on other sites More sharing options...
met Lähetetty 21. kesäkuuta , 2010 Author Share Lähetetty 21. kesäkuuta , 2010 Turhan viime tippaan jäi tuo mun kutsu. Velipoika lähti onneksi sparraamaan fillarilla. Melko lämmin ja tuulinen keli oli. Lisäksi viime viikon flunssa tuntui sykkeissä sen verran, että kisavauhtinen piti jättää vähän vajaaksi (14 km), ettei treenistä tullut kohtuuttoman kovaa. Muistaakseni kaksi maratreeniä on vielä ohjelmassa. Koitan laittaa ensi kerralla vähän aiemmin ilmoituksen jos olen tulossa Jyväskylään juoksemaan niitä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrigoriSoiros Lähetetty 21. kesäkuuta , 2010 Share Lähetetty 21. kesäkuuta , 2010 vkolla 30 ollaan tulossa näillänäkymin jkylään ja eiköhän vetästä porukalla jyväsjärvi ympäri. Ehken ollaan siellä ke-to?? Mutta tarkentuu lähempänä Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatapa Lähetetty 21. kesäkuuta , 2010 Share Lähetetty 21. kesäkuuta , 2010 vkolla 30 ollaan tulossa näillänäkymin jkylään ja eiköhän vetästä porukalla jyväsjärvi ympäri. Ehken ollaan siellä ke-to?? Mutta tarkentuu lähempänä Lähtisiköhän Stuta meidän kanssa pk-lenkille...? :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrigoriSoiros Lähetetty 21. kesäkuuta , 2010 Share Lähetetty 21. kesäkuuta , 2010 Lähtisiköhän Stuta meidän kanssa pk-lenkille...? Jos sen pk-vauhti on paljonkin alle 4.30 niin hapokaaksi menee ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
met Lähetetty 6. heinäkuuta , 2010 Author Share Lähetetty 6. heinäkuuta , 2010 Laitetaas tänne loputkin Finlandiatreenit. Su 11.7. Klo 17 Töölönlahdella 26km, josta 19km @ 4.15-4.10/km. Su 8.8. Klo 10 Jyväsjärven rantaraitilla 29km, josta 23km @ 4.15-4.05/km Tervetuloa mukaan kaikki alle 3h -maratoonarit ja wannabe alle 3h -maratoonarit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
yksvesku Lähetetty 6. elokuuta , 2010 Share Lähetetty 6. elokuuta , 2010 Minulla on myös tarkoitus juosta sunnuntaina mara-vauhtista Jyväsjärvellä. Tyydyn kuitenkin noin 3:15-loppuaikaan tähtäävään vauhtiin, joten met:n kyytiin en taatusti lähde. On luvannut aika lämmintä keliä, mikä voi hyvinkin sotkea suunnitelmia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
met Lähetetty 6. elokuuta , 2010 Author Share Lähetetty 6. elokuuta , 2010 Hyvä kun nostit! Olen tulossa (paraikaa junassa). Yli 30 luvassa taas sunnuntaipäivälle, joten pitää lähteä vähän aikaisemmin. Mutan kanssa ollaan sovittu tapaaminen Kuokkalan sillan alle kaupungin päähän klo 9. Alkuun verraillaan vitosen verran noin vitosen vauhtia. Jos se tuntuu paremmalta niin messiin vaan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
yksvesku Lähetetty 6. elokuuta , 2010 Share Lähetetty 6. elokuuta , 2010 Ajattelin lähteä ihan kotipihalta ja ilmestyä reitille järven kärjestä (Korkeakoskenlahti), mutta jos herään helposti aamulla, niin saatanpa polkaista pyörällä sillan alle. Ei kyllä kannata odotella, olen kyllä ajoissa jos sinne tulen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatapa Lähetetty 6. elokuuta , 2010 Share Lähetetty 6. elokuuta , 2010 Ollapa kunnossa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
yksvesku Lähetetty 8. elokuuta , 2010 Share Lähetetty 8. elokuuta , 2010 (edited) Treeni takana, sisälsi 16,95 km, 4:37/km (tarkkaan 3:15-maratonin vauhtia). Alkuverryttelyksi hölkkäsin sillan alle moikkaamaan muta:a ja met:iä. Sitten vielä verkkaa Ylistön sillalle, josta aloitin oman vetoni. Tarkoitus oli juosta noin 20 km:ä noin 4:40/km. Alku oli tietenkin helppoa, mutta jo noin 5 km:n jälkeen aloin tuntea lämmön nahoissani. Kympin jälkeen oli jo selvää, etten 20 km:ä tulisi juoksemaan. Lopussa tunnelmat alkoi vastaamaan jo maratonin hyytymisvaiheen menoa. Harjoitus oli ehkä vähän liiankin kova minulle. Onneksi aurinko ei päässyt porottamaan kovasti, mutta ei tuo kostean lämminkään ilma mitään herkkua ollut (lämpö oli kait hellerajoilla). Vahvisti ajatuksiani siitä, etten ikinä tule juoksemaan maratonia hellesäässä, tuskinpa puolikastakaan. Loppuverraksi hölkkäsin takaisin päin Mattilanniemeen uimaan. Meniköhän muilla suunnitelmien mukaan, eivät ainakaan tulleet vastaan loppuverryttelyn aikana? Muokattu 8. elokuuta , 2010 Poistettu toistuva ylimääräinen sana Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts