Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Hcm

Tarleena
 Share

Recommended Posts

Minäkin juoksin Tukholmassa ekan maran, nyt tuo HCM houkuttelisi kun aika helposti palautduin Tukholmasta.

Ajattelin jatkaa treenausta vähän omin päin, sillä työvuorojen ja lasten hoidon takia säännöllisen ohjelman noudattaminen on vaikeaa.

Tarleena, ollaankohan samalla alalla, meilläkin HCM:n yhteydessä SM:t. No, mulla tuskin on viiden tunnin ajalla ihan mitaleille asiaa :hali_hehe:

No mitaleille ei tod. ole asiaa minullakaan... Viime vuoden voittajanaikkonen juoksi pari minuuttia yli 3h...

Vuorotyö on minullakin ja liuta lapsia kotona, joten treenaus ei onnistu koskaan suunnitellusti. Pitää kyllä harkita vakavissaan lähtöa HCM:lle, "firma" kun maksaisi kaiken...

Niin, ja saatetaan hyvinkin olla samalla alalla, onko sunkin työnantaja valtio?

Valtiolla ollaan, nimimerkistä voi päätellä jotain.:thumbsup:

Mä muuten ilmottauduin mukaan, tavoitteena 4.45 aika ja yhtä hyvä juoksufiilis kuin Tukholmassa!

No niin, mä vielä arvon tuota osallistumista, mutta taidan löytää itseni juoksemasta :running:

Hi hii, samassa Sm-kisassa sitten hölkytellään ja varmaankin vielä melko peräjulkkaa, mulla oli Tukholmas aika ~4.43 ja suunnilleen samoihin olis pyrkimys Helsingissä. Jos siis osallistun...

"Kohtalotovereita" tuntuu täältä löytyvän. Minäkin juoksin ekan maratonini nyt Tukholmassa ja maratonkärpänen puraisi niin, että syksyn HCM on seuraava tavoite ja mikä hupaisinta, niin myös täällä ollaan valtiolla hommissa ja työn antaja tukee osallistumista.

Harjoittelu on tosin jäänyt enemmän palautumiseen työreissujen ja flunssailun vuoksi, mutta kai tästä vielä ehtii lenkkipolullekin.:sairas:

Tottakai kannattaa lähteä juoksemaan, jos kroppa antaa myöden. Nämä ovat täysin yksilöllisiä juttuja. Ohjeet ja ohjelmat ovat vain ohjeita, ja ainakin siinä toisessa (?) valtion hommassa, missä minä nuorempana vietin aikaa, ne olivat vain "järjen korvikkeita." Toki oli tärkeitäkin ohjesääntöjä, mutta oli myös sitten jotain muuta.

Itse vedän kesän läpi kuukauden rytmityksillä, vaikka olen suht noviisi juoksun suhteen eikä täällä oikeastaan kukaan ole sitä suositellut. 19.6 Mäkimaraton, 17.7 Hämeenlinnan kaupunkimaraton (1.oikea maraton), 15.8 Nokia Ironman...

En ole edes epäröinyt, että jättäisin jonkun kisan väliin. Tietenkin jos jalat hajoaa matkan varrella, niin sitten pitää harkita, mutta jos starttihetkellä tuntuu edes suht koht normaalilta niin ei muuta kuin numeroa rintaan.