Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Tukholma 2011

Recommended Posts

Vuoden 2010 voittaja tulossa hetken päästä maaliin ja vuoden 2011 ilmoittautuminen juuri tovi sitten (tänään?) auennut, joten avataanpa samantien myös Tukholma 2011 -ketju tänne foorumille.

Ilmoittauduin juuri - edessä elämäni ensimmäinen maraton ulkomailla. Tuli heti hieno fiilis tuota livelähetystä katsellessa. :thumbsup:

Hintaahan tällä herkulla olikin aika reippaasti: 88 euroa. (Ovatko muuten nuo kaikki maailman "top-10" -tapahtumat tuota hintatasoa..?)

• Replies 861
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Muutenkin palvelu Tukholmassa sitä tasoa, että on jokaisen euron arvoinen. Jos ei muuten niin syö maalissa reippaasti hodareita ja juo niin monta olutta, että kokee saaneensa vastineen rahoillensa.

Siis mitä, saako siellä "ilmaista" kaljaa? Onko jotain mellanöliä vai peräti kunnollista tavaraa?

Eiköhän se ole sitä ruotsalaista ruunankusta.

Juu, sitä 3,5%:n lätt ööliä. Mutta kyllä sekin juoksun jälkeen maistuu.

Mutta piti mainita vielä nämä aktiivijäsenbongaukset: nana (tosin tultiin samassa porukassa tampesterista), kalman, koulukuraattori ja riopentti.

EDIT: kappas vain, menikin jo ensivuoden ketjuun. No kalmania ei ensivuonna ilmeisesti näy, eikä myöskään minua:grin:

Muokattu

Mukana ollaan myös. Tässä vaiheessa on aina kovat suunnitelmat ja ennätykset mielessä. Toivottavasti jaksan juosta tasaisesti ympäri vuoden, koska hyvin harjoitelleena maratonista nauttii enemmän.

Tukholmassa kannustus on aivan mieletöntä. Menköön nyt vaikka 2011 -hehkutuksena, mutta tosiaan ne Suomen liput, jotka nousi juoksuradan yläpuolelle molemmin puolin, olivat upean näköisiä. Jokainen Hyvä Suomi -huuto toi lisää tsemppiä.

Ja kun jäi nuo oluet täysin tänä vuonna väliin (kiitos hyvän juttuseuran :thumbsup: ), niin otetaan vahinko takaisin ensi vuonna.

Ei 88 euroa minun mielestäni ole paha hinta Tukholman kaltaisesta tapahtumasta. Vessatkin olivat siistejä ja niitä oli runsaasti! Paitaa ja makkaraa ja ööliä ja vaikka mitä. Eväät eivät loppuneet edes vielä lähempänä kuutta tuntia. On hintaa enemmän kuin kylätapahtumilla, mutta kyllä sillä myös saa palvelua.

Hinta ehtii unohtua moneen kertaan, kun maksamaan joutuu reilut puoli vuotta ennen tapahtumaa. Kaikki oheiskulut tulevat paljon kalliimmiksi kuin itse ilmoittautuminen. Jotenkin sinne Tukholmaan on itsensä kuskattava. Se tuli ainakin minulla maksamaan monta kertaa enemmän.

Ei 88 euroa minun mielestäni ole paha hinta Tukholman kaltaisesta tapahtumasta. Vessatkin olivat siistejä ja niitä oli runsaasti! Paitaa ja makkaraa ja ööliä ja vaikka mitä. Eväät eivät loppuneet edes vielä lähempänä kuutta tuntia. On hintaa enemmän kuin kylätapahtumilla, mutta kyllä sillä myös saa palvelua.

Kiva kuulla että on hintansa väärti. Sehän se tärkeintä. (Itselläni edessä tuolloin eka Tukholman maraton - ja eka ulkomainen maraton ylipäätään.)

No niin, nyt tuli kuningasidea kesken päivän aherruksen. Eli totesin tuossa juuri emännälle, että "mitäs jos mä lähden ens vuonna Tukholman maratonille, niin sä voit mennä Elitloppettiin...". Ei vastannut mitään, mutta sen verran naista tunnen, että jokohan ruvetaan hyttejä varamaan Hki-Tukholma väliltä. Sairanen, TosiVahva & co, 3.15 alittamaan...?

Ja olihan sitä asiaakin. Miten lähtöryhmät muodostuvat Tukholmassa? Pitääkö olla ilmoittautuessa joku tulos takataskussa, jotta pääsee "sopivaan" lähtöryhmään vai lyödäänkö kaikki ensikertalaiset Tukholmassa viimeiseen karsinaan. Vai saako heittää hatusta jonkun lukeman ja sen perusteella? Ei välttämättä ihan hänniltä viitsisi lähteä.