Jump to content
Juoksufoorumi.fi

27.5 to

Share

Recommended Posts

kevyt pk-8,1km@5.34

Laitoin garminiin rajaksi 5.41, mut kun ei pysty niin ei pysty!!

Sää mitä mahtavin, kevyt tihkusade ja +11.

Hyvin oot päässyt liikkeelle..kuin myös;)

1km verraa 4*maravauhtinen tonni 2 min. palautuksilla 1km. verraa (tosin ei mun maravauhdilla)

1km. 3:55 avg/156

2km. 3:56 avg/161

3km. 3:49 avg/161

4km. 3:45 avg/163

Pieni jumi ilmeisesti päällä, kun sykkeet ei nouse, mutta nyt alkaa keventely. Lauantaina pieni 10km. rykäsy ja sen jälkeen verraa :character00256:

Nyt autoilua 300 km Osijekiin.

Toivottavasti et saanut Yugoa alle. No joo, kyllähän Sarajevossa 80-luvun Golf II:iakin on valmistettu. Sano Ratkolle sellaisia terveisiä, jos näet hänet, että aikovat julistaa hänet kuolleeksi.

Olin lenkillä metsässä lenkillä pohjalla, jossa on talvella hiihtolatu. Ja näin peuran siellä kolme kertaa. Ensimmäistä kertaa se meni radan läpi metsään, kun kiersin rataa 1. kierrosta. Toista kertaa näin sen toisella kierroksella kun olin lähtemässä yhteen vaativaan ylämäkeen. Se lähti juoksemaan ylöspäin, eikä mennyt kuin 20s kun näin sen kolmannen kerran. Se oli pysähtyneenä keskelle rataa. Olin vajaan 10 metrin päässä ja pysähdyin itsekin. Tuijotuskilpailun jälkeen käänsin pääni pois ja otin 2 askelta poispäin, jonka jälkeen se käänsi kantansa ja juoksi kovaa vauhtia metsään. Silloin käännyin jälleen ja lähdin juoksemaan rataa eteenpäin niinkuin alunperin suunniteltu.

Ehkä n. 7,6km reilut 41min ka 141.

1km verraa 4*maravauhtinen tonni 2 min. palautuksilla 1km. verraa (tosin ei mun maravauhdilla)

1km. 3:55 avg/156

2km. 3:56 avg/161

3km. 3:49 avg/161

4km. 3:45 avg/163

Pieni jumi ilmeisesti päällä, kun sykkeet ei nouse, mutta nyt alkaa keventely. Lauantaina pieni 10km. rykäsy ja sen jälkeen verraa :character00256:

Palautellen töistä kotiin 6,9km avg/133 5:19/km

Tänään matkana puolipitkä lenkki toistoharjoitteluna (3x4 km). Toteutus: 1,5 km verkkaa - 0,25 km kävelyä - 4,0 km - 0,25 kävelyä - 4,0 km - 0,25 km kävelyä - 4,0 km - 0,25 km kävelyä - 1,5 km loppuverkkaa. Toistot kiihtyvävauhtisena 18'04 - 17'34 - 16'47. Kokonaispituus ja -aika; 16 km/1 h 17 min.