JPTOS Lähetetty 24. toukokuuta , 2010 Share Lähetetty 24. toukokuuta , 2010 Vanhaa mainosta lainatakseni: "..tänään sataa kyllä paljon vähemmän kuin eilen..". Lenkille lähtiessä oli niitä kuuluisia happipalloja ilmassa aika runsaasti, mutta loppupuolella meinasi sen sijaan hetkellisesti aurinkokin kurkistella. 9km PK-lenkki, kulku maukasta ka 5,48min/km keskisykkeillä 151. Hyvä treeni - parempi mieli! Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrigoriSoiros Lähetetty 24. toukokuuta , 2010 Share Lähetetty 24. toukokuuta , 2010 lepo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimbus Lähetetty 24. toukokuuta , 2010 Share Lähetetty 24. toukokuuta , 2010 Saba-veskarina palauttavaa loikoilua ja joka maalista 10 etunojaa = 280. Hiki lähinnä maalivahdin runsaista vermeistä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herra47 Lähetetty 24. toukokuuta , 2010 Share Lähetetty 24. toukokuuta , 2010 Hieronta ja lepo. Tuli kuulemma tarpeeseen, sanoi hieroja. Tarpeeseen siis minulle, toki hänkin sai palvelusta rahaa. Alkoi alaselkä kipuilla, eli jalat ihan jumissa, vaikka eilen tuntui jo ihan hyvältä. Kyllä se tästä... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrigoriSoiros Lähetetty 24. toukokuuta , 2010 Share Lähetetty 24. toukokuuta , 2010 Hieronta ja lepo. Tuli kuulemma tarpeeseen, sanoi hieroja. Tarpeeseen siis minulle, toki hänkin sai palvelusta rahaa. Alkoi alaselkä kipuilla, eli jalat ihan jumissa, vaikka eilen tuntui jo ihan hyvältä. Kyllä se tästä... Se lähtee sillä millä on tullukkin, eli kilometreillä ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lauzart Lähetetty 24. toukokuuta , 2010 Share Lähetetty 24. toukokuuta , 2010 7, 4 km kevyesti, vauhdilla 5.50/km hapekkaassa tihkusateessa! Jäi raikas olo! ^^ Olen aivan liian laiska venytelläkseni... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pantse Lähetetty 24. toukokuuta , 2010 Share Lähetetty 24. toukokuuta , 2010 Tunti vesijuoksua hieman loppuun tehoja lisäten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
markku50 Lähetetty 24. toukokuuta , 2010 Share Lähetetty 24. toukokuuta , 2010 2000m uintia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
amh Lähetetty 24. toukokuuta , 2010 Share Lähetetty 24. toukokuuta , 2010 10km, avg 127. Olin jo lyhentämässä lenkkiä puoleen, mutta kuitenkin jalat vähän aukesi matkan edetessä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TosiVahva Lähetetty 24. toukokuuta , 2010 Share Lähetetty 24. toukokuuta , 2010 Viimeisiä virittelyjä Verraa 3km. VK 4km. ( 3:58/km avg/164) Verraa 0,4km. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maitohappo Lähetetty 24. toukokuuta , 2010 Share Lähetetty 24. toukokuuta , 2010 Pitkis jäi nuhan takia lyhyemmäksi eli aurinkoisessa ja lämpimässä kelissa 15.8km, +415m, 1h34, avg 150, max 183. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hopeanuoli Lähetetty 24. toukokuuta , 2010 Share Lähetetty 24. toukokuuta , 2010 Erittäin rauhallista hölköttelyä 6 km kipeillä jaloilla. Rankkasade yllätti onneksi vasta puoli kilsaa ennen kotia, oli aika viileän tuntonen sade :9999: Link to comment Share on other sites More sharing options...
_API_ Lähetetty 24. toukokuuta , 2010 Share Lähetetty 24. toukokuuta , 2010 Vuorossa metsälenkki, jota olen viimeksi viimekesänä käynyt juoksentelemassa. On se vaan komia lenkki tämäkin. Viime kesästä mikään ei tosin ollut tuolla reitillä muuttunut. Vapaana olevia hevosia saa pelätä ihan niin kuin ennenkin. Puolimaratooni aikaan 1:30:58, jossa vika 10km aikaan 41:58. Ihan ok lenkki. Lämpötilalla on vaan joillekin ihmisille iso merkitys. Yhteensä 23,41km 1:43:15. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tombe76 Lähetetty 24. toukokuuta , 2010 Share Lähetetty 24. toukokuuta , 2010 Kova lenkki Api, varsinkin kun eilen vedit 26km ja kun tuo taitaa olla puolimaraenkkasi. Joko uskot vetäväsi, vaikka näillä keleillä, 3.10 maralla...tai cooperissa se haamusi 3000m? Eikä niitä hevosia tartte pelätä. Harvemmin ne yksinään jolkottelee. Multakaan ei ole karannut kertaakaan vaikka olen täysi turisti niiden kanssa. Itsellä vapaapäivä. Aamulla pihahommia "tärylätkällä" (menikö Sairanen oikein?), ja illalla rullailtu töissä keskarilla 1200m/min. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts