Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Ti 11.5


TosiVahva
 Share

Recommended Posts

Työnantajan ja lain velvoittamana kävin kipaisemassa Cooperin testin. 3 tonnia tuli juuri ja juuri täyteen, mutta olenpa tosi tyytyväinen tulokseen, sillä a) en odottanut ihan noin hyvää tulosta ja B) testi meni ns. soolojuoksuksi.

Max. sykkeet 187!

Hyvä hyvä hyvä!!!:026:

Onnittelut, Lujatalokin saisi ottaa mallia tuosta. Kaikki coopperiin ja palkaan lisiä sen mukaan ;=)

Link to comment
Share on other sites

Lähdin taas testaamaan Joensuun puolikkaalla pyörähtänyttä nilkkaa ja vielä vähän tuntui.

Siinä pois lähtiessä päätin kuitenkin, että jos vaikka kävelylenkillä kävisi. Lähdin kävelemään mahdollisimman reippaasti, mutta ei oikein huvittanut. Sitten muistelin, että onhan sitä joskus tullut mallailtua kilpakävelytyyliä ja onnistuisikohan vielä.

No, sehän alkoi parin kilometrin jälkeen sujua tosi mukavasti ja kun rytmiä löysi, sai myös sykettä nostettua. Lopulta tein 10km lenkin eikä nilkkaan sattunut lainkaan. Viimeiset 2km 165 avg:llä 9 minuuttiin.Siinä taisi maakontakti rikkoutua, mutta eihän se kävelyyn kuulukaan :)

Ehdottomasti kannattaa kokeilla jos on jalkavaivoja. Ei varmaan näin kilpakauden aikana tule juuri harrastettua muuten, mutta kun se noin mukavalta tuntui mikä ettei pk-kaudella. Ja minulle tuollainen kilpakävelytyyliin meneminen sopii paljon paremmin kuin normaalirytmillä. Eihän se tietenkään siis oikeasti oikealta kilpakävelyltä näyttänyt, tiedän sen, mutta noin omassa päässä lantio pyöri oikein hyvin :) Ja kyllä sen jotkut ohikulkijatkin huomasivat.

Link to comment
Share on other sites

Tässä se varovainen, tai siis se jonka piti olla varovainen, testini tuolle jalalle vielä ennen tulevaa hellekisaa:

Lap 1 - 5km kiihtyvä 5:20/km .. 3:50/km (22:36)

Lap 2 - 5km Huistin suopolkupalautus 5:45/km

Lap 3 - 5km (ehkä) maratonvauhtinen 4:40/km

Ainoa tuntuva oire oli nyt se, että oikea pakara on jumissa. Aikaisemmat vaivat ovat olleet vasemman jalan takareisi, joten tää on varmaan vaan nyt venyttelyä vaille. En ota Buranaa ja kokeilen miltä tää huomenna tuntuu jäsenissä - jos ei kolota, sitten jatkuu normaali reenit vihdosta viimein. Tai siis alkaa heti kisan jälkeen ensviikolla.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy