Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Vko 18


zxcv
 Share

Recommended Posts

ma: kahvakuula: tempaus & tuulimylly, vatsalihakset

ti: Hölkkää, polttopalloa ja kuulantyöntökisa Vuosaaressa. Sij. 3/4. JH jäi viimeiseksi 70cm:n erolla minuun. Jäi mahtavat fiilikset tästä huikeasta saavutuksesta.

ke: kahvakuula: tempauksia ja tuulimyllyjä, vatsoja.

to: hieronta

pe: lepo

la: 40' 141, purtsilla, kiihtyen n. 5/km vauhtiin.

su: 4'27 6,9km 165 + hölköttelyä.

Tätä viikkoa edeltävällä 4 viikon jaksolla tuli n. 530km ja nyt tavoitteena oli vain huoltaa lihakset priimakuntoon. VK kunto on keskinkertainen tai jopa kehno, silti ihan odotetusti kun en ole sitä hieronut, mutta kuulantyöntökunto paras ikinä.

Muokattu
Link to comment
Share on other sites

ma: lepo

ti: lepo

ke: aamu pk-9,25km@5.18

to: lepo

pe: aamu pk-10,25@5.23

la: kiihtyvä vk-12km@4.34, sis 10km 44min48s + 1 km kävelyä

su: pk-10,7km@5.20

Yhteensä 42,3km@3h36min@5.07

Ihan ok mara aikana ;=) Tätä viikkoa "sotki" nuorimman poijjan yö herättelyt, eli 1 aamulenkki jäi pois ja pitkiksen jätin pois syystä että eilen tuli tämän vuoden ylivoimaisesti kovin reeni. Vaikutti jopa yöunen laatuun, viime vuonna noita reenien takia huonosti nukuttuja öitä oli liikaa, eli näköjään kehittyy kun maltaa palautella. Jännää vaan se että olen noin 250km viimevuotta jäljessä, mutta kunto kehittyy paaaljon paremmin. Olen ruvennut kokoajan siirtymaan ajattelussa siihen, että "laatu" voi tosiaankin korvata määrän. Olis pitäny uskoa naapuriani jo viime vuonna, kun hän tykitti 3.36 ka. 40km/vko viimevuonna ja nyt samaa rataa mennee heittämällä alle 3.30 Unkarissakohan se oli. Eli tänään ;) Ja hällä ei muuta liikuntaa ole mukana...että sellasta

Edit: sain just naapurilta tekstiviestin --> 3.27.xx Eli kyllä 40km vkoillakin alle 3,5 mennään ;) Onnea naapuriin!!

Muokattu
Link to comment
Share on other sites

Hikinen viikko. Paljon ei voi enää ruuvia kiristää.

ma: lepo (17h istumista)

ti: lepo (16h istumista)

ke: lepo (18h istumista)

to: lepo (1h vesijuoksua + 15h istumista)

pe: lepo (keskivartaloa + 16h istumista)

la: lepo (keskivartaloa + 16h istumista)

su: 6km (n. 4.40/km)

Yht. 6km

Link to comment
Share on other sites

Hikinen viikko. Paljon ei voi enää ruuvia kiristää.

Istumista siis 98h! Onneksi pidit sunnuntaina lepopäivän. Kun nyt jo vedät tuollaista maksimitreeniä, niin on paha enää saada progressiota, joskin vielähän voit ottaa sunnuntainkin käyttöön.

Minulla painotus on nyt siirtynyt vahvasti pyöräilyyn, jota tuli tälle viikolle jo 16h. Crosstrainer jäi luonnollisesti vähemmälle ja sitä nyt vain 3h. Pieniä (10min) lihaskuntoharjoituksia 5kpl, mutta ei niitä edes voi oikein laskea.

Juoksua kokeilin pari kertaa 5km matkan, mutta ei se vielä onnistu. Pystyn konkkaamaan tuollaisen lyhyen lenkin 5.30/km-vauhdilla, mutta ei tunnu mukavalta.

Link to comment
Share on other sites

Ma: Reipas 8.0 km, 4:44/km, 158 (88%), yht. 13 km

Ti: Terästetty J/K 7*(3.9 km/24’ + 100m/25” + 400m/4½’) = pitkis 3:22, 30 km, 6:44/km, 121 (67%)

Ke: a: TV 10.5 km, 5:57/km, 130 (72%) i: TV 10.5 km, 6:04/km, 132 (73%)

To: a:TV 10.0 km, 5:54/km, 133 (74%) i: Suunnistus 3.2 km, 38’, 146 (81%)

Pe: J/K 5*(4.2 km/26’ + 200m/2½’) Yht. 23.2 km, 6:22/km, 121 (67%)

La: Lepo

Su: TV 10.0 km, 5:40/km, 129 (72%)

Yht. Juoksua 110.2 km,puhdas juoksuviikko.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy