Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sign in to follow this  
etenijä

LETSRun Jyväskylän Laajavuoressa 22.8.2010

Recommended Posts

Onkos tänne nyt sitten kukaan lähdössä? Itse olen kahden vaiheilla, mutta olen jo mielessäni siirrellyt tämän ja ensiviikon tärkeimpien harjoitusten päiviä.

Ei pysty tässä kunnossa osallistumaan, mutta paikalle saatan eksyä muuten.

Tutunnäköinen käppyrä. Noita latupohjia ja polkuja on tulltu välillä aina juostua.

Ei pysty tässä kunnossa osallistumaan, mutta paikalle saatan eksyä muuten.

Niin, kaipa sitä tuttuun maastoonkin voi eksyä :lipsrsealed:

55:39, tulokset.

Rankkaa oli, mutta kuvittelin paljon pahemmaksi. Alussa mentiin aika lujaa, kuitenkin loppua varten hieman säästellen. Lopussa reitti oli aika lailla ylös-alas-menoa ja mäet sen verran jyrkkiä, etten minä niitä pahimpia kyennyt juoksemaan. Alamäetkin oli sen verran kovia, että pikkaisen piti passailla. Minun tapauksessani tämä ylämäissä kävelemään joutuminen tarkoitti käytännössä sitä, että kaikkia paukkuja en saanut käytettyä. Viimeisessä mäessä joutui vetämään nelivedolla, siinä noustiin nimittäin aika jyrkkää kalliota ylös ja hieman pelotti, että edessämenevä luistaa päälle.

Aika on ihan sopiva, ei sillä ihan viimeiseksi jääty (ennätyksestä jäin reilut 13 min). Muutenkin oikein mukavaa vaihtelua ja juoksijoitakin oli ihan hyvin paikalla. Todennäköisesti käyn jatkossakin.

Loistavia kuvia.

Olisi pitänyt tutustua reitin profiiliin ennen kisaa, da'a. Tulin paikalle aika viime hetkillä ja lähdin juoksemaan haastavaa maastokisaa, hahaa, haastava tosiaan.

Kun tulin siihen lopun kallion alle olin varma, että mentiin harhaan, mutta sitten edellä menevä lähti konttaamaan sitä ylös ja ei kun perään.

Älyttömyydessään pirullisen hauska kisa. On kuitenkin pakko todeta, että omat perusmaantielenkkarit olivat paikoin vaaralliset - hyvin heikko pito. Ensimmäisen kaatumisen jälkeen päätin mennä alamäet varovasti, huvittaa kuitenkin juosta vielä kisoja tänä vuonna. Ei mitään saumaa juosta vaikeita paikkoja suunnistajien perässä.

Ensi vuonna uudestaan, jos saisi kengät hommattua.

Hyviä kuvia tosiaan. Ei ole turhaan räpsitty mitään alamäkiläpsyttelyä.

Juoksin, normaalista poiketen, silmälasit päässä, jotta varmasti näkisin juoksualustan kunnolla. Sivuhyötynä siinä ehti näkemään valokuvaajankin ja hetken aikaa ehti näytellä kevyttä menoa.

Hidas vauhti ja vaihteleva alusta teki tehtävänsä ja jalat on suorastaan loistavassa kunnossa. Kävin juoksemassa palauttavan lenkin ja jalat ovat tänään vetreämmässä kunnossa kuin ennen kisaa. Eilinen kisa tuntui vain ylämäissä.