Jump to content
Juoksufoorumi.fi

4.5 Ti


Rzor
 Share

Recommended Posts

JH:n vinkkien mukainen vetotreeni. Kunnon mittarina juoksun aikana oleva fiilis eli v-käyrä, mutta kun otti jo pannuun lähtiessä, kun satoi vettä, tuuli ja on kylmä kuin Siperiassa.

5*2km vetoja kuitenkin 2 minuutin palautuksella (paikallaan). Vähän tuli käveltyä myös (n.500m, 4 palautusta). Alkuun ja loppuun 1km hölkkää.

Alkulämpö: 1km 5.36

1. 8.54 (4.27/km)

2. 8.56 (4.28/km)

3. 8.54 (4.27/km)

4. 8.54 (4.27/km)

5. 8.56 (4.28/km)

Loppuver: 1km: 5.41

Yht 12.50km 1.03.51 5.06/km

Ei mikään maailman pahin mutta ei mikään maailman helpoinkaan. PerusV-mäinen harjoitus

Link to comment
Share on other sites

Voisin kokeilla tuota samaa. Millä nopeuksilla noi 2km vedot on tarkoitus suorittaa?

4.30-vauhtia oli tarkoitus mennä (McMillan-ketju), eikä saanut mennä ali. Meni kuitenkin vähän, mutta aika tasaisesti. Itseasiassa joka veto oli aika identtinen. 0-500m: vauhdin hakemista ja odottamista, että Garmin ehtii mukaan. 500-1500m: Juoksua n.4.25-4.26-vauhtia. 1500-2000m: Vähän vauhtia pois ja keskivauhdin laskemista.

Mukava leikkikalu tuo Garmin. Suosittelen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share



×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy