Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Pohkeet jumissa, HCR edessä

Guest Rekisteröimätön
 Share

Recommended Posts

Guest Rekisteröimätön

Täällä myös ensikertalainen osallistumassa HCR juoksuun kahden viikon päästä. Nyt minulla on pohkeet niin jumissa, että juoksemisesta ei meinaa tulla mitään. Eilen yritin juosta tasaista, huonolla menestyksellä ja kaikenlisäksi varpaat puutuivat. Mitä minun pitäisi tehdä nämä viimeiset kaksi viikkoa, jotta pystyisin juoksemaan HCR:n läpi? Pitääkö tehdä totaalinen juoksulakko ennen juoksua, vai mikä olisi nyt neuvoksi. Kaikki neuvot ovat nyt tarpeen.

Guest Rekisteröimätön

Täällä myös ensikertalainen osallistumassa HCR juoksuun kahden viikon päästä. Nyt minulla on pohkeet niin jumissa, että juoksemisesta ei meinaa tulla mitään. Eilen yritin juosta tasaista, huonolla menestyksellä ja kaikenlisäksi varpaat puutuivat. Mitä minun pitäisi tehdä nämä viimeiset kaksi viikkoa, jotta pystyisin juoksemaan HCR:n läpi? Pitääkö tehdä totaalinen juoksulakko ennen juoksua, vai mikä olisi nyt neuvoksi. Kaikki neuvot ovat nyt tarpeen.

Hei!

Nyt olen pitänyt taukoa juoksemisesta ja pohkeetkin alkavat olla jo paremmassa kunnossa hieronnan jälkeen. Kysympä teidän mielipidettä, olisiko parempi olla vielä ensi viikko juoksematta ja mennä suoraan HCR juoksuun? Vai onko järkevämpää juosta ensi viikolla alle 5 km juoksuja muutama, että jalat taas tottuisi juoksuun? Vai olisiko parempi perua koko juoksu?

• 2 weeks later...
Guest Rekisteröimätön

Jos oikein jumissa, käy LPG-imuhieronnassa. Jos vähemmän jumissa, miettisin esim. pohjelihasharjoituksia avaavana liikkeenä, linkkejä mm. akillesjänneketjuissa muistaakseni. Samoin jalkaholvin aktivointi voi pumpata pohjelihasta syvemmältä.

Kiitos vastauksistanne. Lepoa pidin ennen HCR ja rohkeasti lähdin mukaan yrittämään. Juoksu onnistui omalta osaltani, koko matkan pystyin juoksemaan ja aika oli itselleni hieno, 2 h 17 min. JEE!