Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Portviiniä hyvässä seurassa

Esko
 Share

Recommended Posts

Ohessa referoitu keskustelu käytiin muutama tunti sitten treeneissä:

* Valittelin kaverille, että kurkku oli karhea ja saattaisi olla flunssa iskemässä.

* Kaveri ehdotti mustaa teetä hunajalla

* Lupasin juoda vihreää teetä hunajan kera. Ja sitten vaihdoin teen kuumaan mustaherukkamehuun. Vanha suomalainen konsti.

* Kaveri jatkoi ehdottamalla, että voisin kokeilla kurlaamista kamomillateellä.

* Totesin, että desinfioivia kurlausnesteitäkin löytyisi ja kyselin, olisiko kaverilla suosituksia. Kotosalta pitäisi löytyä mm. Stolichnayaa ja Smirnoffia (ko. kaveri on kotoisin Venäjältä).

* Kaveri ei innostunut vaan totesi, että portviiniä sen olla pitäisi.

* Totesin, että sitäkin kyllä löytyisi, mutta epäilin, ettei se kuitenkaan olisi kurlauskäyttöön kovinkaan tehokasta.

* Kaveri sitten jatkoi, että lisäksi portviini pitäisi nauttia hyvässä seurassa.

* Minä: "Sekin vielä. Ja mistähän sitä hyvää seuraa mahtaisi löytyä?"

* Kaveri: "Voithan laittaa vaikka nettiin seuranhakuilmoituksen."

Selvä. Kokeillaan sitten sitä.

Etsitään hyvää seuraa, portviinin nauttimisen merkeissä.

• Replies 30
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ohessa referoitu keskustelu käytiin muutama tunti sitten treeneissä:

* Valittelin kaverille, että kurkku oli karhea ja saattaisi olla flunssa iskemässä.

* Kaveri ehdotti mustaa teetä hunajalla

* Lupasin juoda vihreää teetä hunajan kera. Ja sitten vaihdoin teen kuumaan mustaherukkamehuun. Vanha suomalainen konsti.

* Kaveri jatkoi ehdottamalla, että voisin kokeilla kurlaamista kamomillateellä.

* Totesin, että desinfioivia kurlausnesteitäkin löytyisi ja kyselin, olisiko kaverilla suosituksia. Kotosalta pitäisi löytyä mm. Stolichnayaa ja Smirnoffia (ko. kaveri on kotoisin Venäjältä).

* Kaveri ei innostunut vaan totesi, että portviiniä sen olla pitäisi.

* Totesin, että sitäkin kyllä löytyisi, mutta epäilin, ettei se kuitenkaan olisi kurlauskäyttöön kovinkaan tehokasta.

* Kaveri sitten jatkoi, että lisäksi portviini pitäisi nauttia hyvässä seurassa.

* Minä: "Sekin vielä. Ja mistähän sitä hyvää seuraa mahtaisi löytyä?"

* Kaveri: "Voithan laittaa vaikka nettiin seuranhakuilmoituksen."

Selvä. Kokeillaan sitten sitä.

Etsitään hyvää seuraa, portviinin nauttimisen merkeissä.

Sitä se kevät teettää. Eskoon joskus ohimennen tutustuneena voin antaa suosituksiakin tuohon seuran etsintään ja toivotan oikein paljon onnea projektille :thumbsup:

ps...ja kyllä tältä foorumilta eli netistä varmasti ihan hyvää ja sopivaa seuraa löytyy. Minä ainakin löysin.

Sitä se kevät teettää. Eskoon joskus ohimennen tutustuneena voin antaa suosituksiakin tuohon seuran etsintään ja toivotan oikein paljon onnea projektille :thumbsup:

ps...ja kyllä tältä foorumilta eli netistä varmasti ihan hyvää ja sopivaa seuraa löytyy. Minä ainakin löysin.

Kiitoksia vaan suosituksista puhemiehelle (-naiselle) Skylihmeelle. Tätä hakua ei tosiaan oltu rajattu iän tai sukupuolen mukaan. Ainakaan näin etukäteen; Tietysti jos jotain lupaavan kuuloista ilmenee niin mikäpä sen mukavampaa, sitten voidaan tehdään priorisointeja. Eikä seuraa varsinaisesti oltu rajattu lukumääränkään perusteella, mutta jos kyse on yhdestä pullosta, ei lukumäärä toki kovin paljon yli yhden voi olla.

Eikä tämä nyt muutenkaan niin vakavamielistä ole. Jos ei passelia seuraa löydy, ehkä otan putelin mukaan Sulkavalle. Sinnehän on foorumilaisten joukkue menossa.

Yhdeltä toiselta foorumilta saadun nettitutun (päälle keski-ikäinen mieshenkiö) kanssa on ollut tapana tavata ehkä pari kertaa vuodessa. Käydä arki-iltana parilla-kolmella oluella hyvissä olutravintoloissa, ja laittaa samalla maailman asiat järjestykseen. Mukavia illanviettoja ovat olleet. Eipä tässä lähivuosina baareissa juuri muuten ole tullut käytyäkään.

Eikä tämä nyt muutenkaan niin vakavamielistä ole. Jos ei passelia seuraa löydy, ehkä otan putelin mukaan Sulkavalle. Sinnehän on foorumilaisten joukkue menossa.

Tästä tuli mieleen, että kyllähän tässä alkaa itse kukin pikku hiljaa kypsyä siihen, että olisi jo valmis tapaamaan muita foorumilaisia ihan livenäkin, vaikka edelleen kyllä vähän ujostustuttaa. :ashamed0001: Kuinkas usein ja missä livetapaamiseen mahdollisuuksia on tavannut olla? Onko säännöllisikin meetingejä vai syntyykö ajatus enemmän spontaanisti jonkun satunnaisesta ehdotuksesta?

Tästä tuli mieleen, että kyllähän tässä alkaa itse kukin pikku hiljaa kypsyä siihen, että olisi jo valmis tapaamaan muita foorumilaisia ihan livenäkin, vaikka edelleen kyllä vähän ujostustuttaa. :ashamed0001: Kuinkas usein ja missä livetapaamiseen mahdollisuuksia on tavannut olla? Onko säännöllisikin meetingejä vai syntyykö ajatus enemmän spontaanisti jonkun satunnaisesta ehdotuksesta?

Onhan noita ollut paljonkin tai ainakin jonkinverran - erilaisia tapaamisia esim. HCM:n yhteydessä, josta taitaa löytyä Sepolta muutama kuvakin. Itsellänikin on kuvia, mutta silloin ei vielä ollut digikameraa. Sitten oli pikkujoulut, joissa oli aika runsaskin osanotto, mutta ne olivat ilmeisesti liian villit juhlat, koska seuraavana vuonna ja sitä seuraavana ei enää kovin suurta jengiä saatu kokoon. (Esko ei muuten ole tullu noihin koskaan !!!)

Sitten on ollut sellaisia puolijulkisia kesäleirejä ja yksi kevätleirikin, mutta nekin on kuivuneet kokoon - ehkäpä vähän osanottajien puutteesta.

Lisäksi vielä noita kisoja kuten tuolla kokoontumiset osiossa on tapana ilmoitella, kyllä kait niihin uskaltaa mukaan ihan kuka tahansa jos julkisesti ilmoitellaan? Ainakin koirataksi (kotiratakakasi = kotiratakasi) on ollut suosittu. Sinne vaan mukaan rohkeasti!

Tässä yksi kuva yhdestä isommasta tapaamisesta Hämeenlinnan kaupunkimaratonin yhteydessä...

picture.php?albumid=273&pictureid=2144

(Esko ei muuten ole tullu noihin koskaan !!!)

Höh, olinhan minä Geon synttäreillä! Ja M.Bonesin läksiäiskekkereissä, silloin kun mies lähti Vuonomaahan kruunuja vuolemaan (eikös tähänkin ollut kutsu palstalla, vai sainko sen toista kautta?). Ja sitten noista vähän enemmän juoksuun keskittyneistä jutuista olen ollut Luusalon GP:ssä ja Koirataksissa. Ja Maileria olin kuvaamassa Aktiassa JH:lle hävityn vedon jälkeen, E24:stä ottamassa kuvia ja Jesperin ja Sarahin kanssa juoksemassa. Tietty näitä viimeisiä ei voine pitää seppolaistapahtumina, vaikka niistä palstalla onkin sovittu/ilmoitettu ja seppolaisia on tullut joukolla bongattua.

Ravintola- ja risteilykeikat ovat kieltämättä jääneet toistaiseksi väliin, kuten juoksutapahtumien kokoontumisetkin.

Tulikin mieleeni, että Esko on joskus tuolla viritellyt sellaista leppoista Montrailia ja jos semmoinen toteutuu niin saako sinne tulla mukaan, jos ei ota ryyppyäkään siitä Eskon portviinipullosta tai jos tuo oman pullon mukana?

Ai niin virittelin varsinaista retkeilyäkin, mutta se unohtui... :ashamed0001: Joo, "Retki-Montrailille" voisi tietty tulla kuka vaan, eikä tarvitsisi ottaa ryyppyä kun pullot jäisivät muutenkin kotiin. Tosin itse en ole nyt oikein järkevässä Montrail -kunnossa, joten mietitään sitä vaikka sitten joskus myöhemmin.

Ai niin...no monenlaisessa olet ollut mukana! Entäs ootko nyt järkevässä 12 h Rogaining kunnossa kun mä jo sua vähän mainostin yhdelle tutulle kaveriks kun se ei oo löytäny ketään? Se olis kyllä jo 12.5.

(Tjaah...nyt tuli varmaan jo semmonen "puhemies" olotila tässä, mutta ei millään pahalla vaan hyvällä mää vaan.)

Entäs ootko nyt järkevässä 12 h Rogaining kunnossa kun mä jo sua vähän mainostin yhdelle tutulle kaveriks kun se ei oo löytäny ketään? Se olis kyllä jo 12.5.

No en varmasti järkevässä... Kaikki on tietysti vähän suhteellista. En sellaisessa, että olisi mitään järkeä lähteä ainakaan kenenkään oletusarvoisesti itseäni parempikuntoisen tai vanhoilla meriiteillä samankuntoisenkaan kaveriksi, tai muutenkaan ihan maksimaalista suoritusta tavoittelemaan.

Ei kai kunto nyt sinänsä romahtanutkaan ole, mutta juostua ei ole tullut. Eniten rajoittava tekijä on siis rasitusvammariski.

No en varmasti järkevässä... Kaikki on tietysti vähän suhteellista. En sellaisessa, että olisi mitään järkeä lähteä ainakaan kenenkään oletusarvoisesti itseäni parempikuntoisen tai vanhoilla meriiteillä samankuntoisenkaan kaveriksi, tai muutenkaan ihan maksimaalista suoritusta tavoittelemaan.

Ei kai kunto nyt sinänsä romahtanutkaan ole, mutta juostua ei ole tullut. Eniten rajoittava tekijä on siis rasitusvammariski.

Laitoin jo sinulle asiasta yksityisviestiä. Ilman muuta mukaan, muuta ei tarvitse kuin osata kulkea luonnossa ja vähän suunnistaa, mitkä taidot sinulla kyllä varmasti on. Ja portviini tietysti mukaan ja voitte kilistää sitten kisan lopuksi joko kummankin elämän täysin hukkaan menneille 12 yölliselle tunnille tai vaikka sille, että tuli oltua metsässä täysin tuntemattoman henkilön kanssa tiiviissä tunnelmissa ja kaikki menikin ihan putkeen ja hengissä selvittiin!