ForrestG Lähetetty 19. huhtikuuta , 2006 Share Lähetetty 19. huhtikuuta , 2006 Enpä tiedä kuinka pahasti tämä rikkoo arpajaislakia, mut mie otan vastuun. Elikkäs tänne voi kaiken kansan pällisteltäväksi ilmoittaa kahden tai useamman väliset vedonlyönnit, niiden panokset, vedonkohteet ja tietysti aika, paikka sekä kaikki muut vedon yksityiskohdat. Yleisesti suositeltavana panoksena pidän Eurokossua, mutta jokainen päättäköön mikä parhaiten sopii. Ja tietysti tälle palstalle sopii kaikenlainen spekulointi ennen/jälkeen koitoksen, vetoihin haastaminen sekä vetojen vastaanottaminen ja tietysti vastustajan hillitön ennakkopsyykkaus. :tökkiminen Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForrestG Lähetetty 19. huhtikuuta , 2006 Author Share Lähetetty 19. huhtikuuta , 2006 Joo tällä hetkellä on hieman hiljaista vedonlyönneissä, mut Mensongen kanssa on yhdestä virallisesta yksiköstä veto. Elikkäs mun pitäsi raastaa maratoni 8 min nopeammin kuin Mensonge. Veto on voimassa toukokuusta kesäkuun loppuun. Mensonge täräyttää Terwalla riman, jota mie rupean sit tavoittelemaan Tukholmassa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamppa Lähetetty 19. huhtikuuta , 2006 Share Lähetetty 19. huhtikuuta , 2006 Sen verran täytyy sanoa tuohon vedon väliin, että joka ikinen kerta kun olen ollut Mensongen kanssa treenaamassa/kilpailemassa, niin aina herra on maininnut tuon vedon. Taitaa siis olla eurokossu kummallekin sen verran hyvä panos, että se pysyy sitkeästi mielessä. Oma veikkaukseni on, että kummatkin juoksevat tavoitteeseensa, mutta Forrest raastaa sen verran kovempaa, että Mensonge joutuu maksumieheksi loistavasta ajastaan huolimatta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pantse Lähetetty 20. huhtikuuta , 2006 Share Lähetetty 20. huhtikuuta , 2006 Holtsan kanssa on sellainen pienimuotoinen veto päällä, että kumpi ehtii ensin maaliin, ja ajattelin vähän rikastua 13.5, vaikkei kunto nyt olekaan kovin kaksinen. Holtsa...muistahan käydä lenkillä..vielä on 3 viikkoa aikaa ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henkka78 Lähetetty 20. huhtikuuta , 2006 Share Lähetetty 20. huhtikuuta , 2006 Sen verran täytyy sanoa tuohon vedon väliin, että joka ikinen kerta kun olen ollut Mensongen kanssa treenaamassa/kilpailemassa, niin aina herra on maininnut tuon vedon. Taitaa siis olla eurokossu kummallekin sen verran hyvä panos, että se pysyy sitkeästi mielessä. Oma veikkaukseni on, että kummatkin juoksevat tavoitteeseensa, mutta Forrest raastaa sen verran kovempaa, että Mensonge joutuu maksumieheksi loistavasta ajastaan huolimatta. Mitenkäs se veto menikään? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatapa Lähetetty 20. huhtikuuta , 2006 Share Lähetetty 20. huhtikuuta , 2006 Lyön vetoa isosta oluesta itseni kanssa, että tänä vuonna parannan ennätyksiäni sekä puolikkaalla, että kokonaisella. Veto lunastetaan meidän saunassa kilpailun jälkeen. :juom Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForrestG Lähetetty 20. huhtikuuta , 2006 Author Share Lähetetty 20. huhtikuuta , 2006 Oma veikkaukseni on, että kummatkin juoksevat tavoitteeseensa, mutta Forrest raastaa sen verran kovempaa, että Mensonge joutuu maksumieheksi loistavasta ajastaan huolimatta. Näinhän sen homman olen suunnitellut. 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mensonge Lähetetty 20. huhtikuuta , 2006 Share Lähetetty 20. huhtikuuta , 2006 Näinhän sen homman olen suunnitellut. 8) Joo joo. Koskaan oo mittään maininnu kyseisestä vedosta. Olin jo melekeen unohtanu koko vedon :viheltely Kunnonajoitus tulee olemaan rautaa ja Forrest laitetaan tiukille. Lisäksi Tukholmaan tilattu jo +27 asteen helle 8) Tarwahan taas juostaan aivan tyvenessä pilvipoudassa lämpötilan heiluessa +10 asteen tuntumassa, ehkä hivenen päälle. Viime vuonna Porhaltajalta kuittasin tuopin, kun pistin yli 10min paremman ajan syksyllä pöytään. Lisäksi on tullut lyötyä vetoa erään Tuomo Lehtisen kanssa. Oon menny lupaamaan, etten häviä yli puolta tuntia tänä kesänä kyseiselle harrastelijalle. Tässä vedossa ei panosta ole. Tosin koko kansahan toivoo minulta kovaa aikaa ennen EM-kisoja, eli Terwalla, jolloin Lehtinen laitetaan raastamaan niin maan viimisen päälle sinivalkoisissa RuÃ¥ttin maalla :kitara Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForrestG Lähetetty 20. huhtikuuta , 2006 Author Share Lähetetty 20. huhtikuuta , 2006 Niin onhan sitä mahdollista raastaa koko kesäkuun loppuun saakka. Mie en ole edes viittynyt tehdä mitään suunnitelma B:tä. En edes ole viittinyt juoksukalenterista vilkuilla liekkö koko Suomen maassa kesäkuussa yhtään maratonia. Luotto omaan kunnon nousuun on kova. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mensonge Lähetetty 20. huhtikuuta , 2006 Share Lähetetty 20. huhtikuuta , 2006 Mullahan olis periaatteessa aikaa vähän enemmänkin tehdä uusi yritys, mutta siihen en lähde. Joko homma toimii kerralla tai ei toimi. Forssa lienee viimeisin kesäkuussa Suomessa. Heinäkuun ensimmäinen päivä olis näemmä heti kolme maratonia kalenterin mukaan, mutta se on päivän verran liian myöhään se. Kovaahan PeräBerberiassa näytetään menevän niin treeneissä kuin kisoissakin. Ei auta, täytyy pistää tossua toisen eteen aivan toiseen tahtiin myös täällä. Kohta sateeseen kasvattamaan luonnetta :kitara Link to comment Share on other sites More sharing options...
rvl Lähetetty 20. huhtikuuta , 2006 Share Lähetetty 20. huhtikuuta , 2006 Mullahan olis periaatteessa aikaa vähän enemmänkin tehdä uusi yritys, mutta siihen en lähde. Joko homma toimii kerralla tai ei toimi. Forssa lienee viimeisin kesäkuussa Suomessa. Heinäkuun ensimmäinen päivä olis näemmä heti kolme maratonia kalenterin mukaan, mutta se on päivän verran liian myöhään se. Hassen maratonilla oli pöydällä esitteitä... eli: Pietarissa ehtisi juosta vielä juhannusaattona. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForrestG Lähetetty 21. huhtikuuta , 2006 Author Share Lähetetty 21. huhtikuuta , 2006 Yhdestä V.Y:stä (virallisesta yksiköstä) veto Kamiksen kanssa. Eli mun pitäisi lyödä Kamiksen aika legendaarisella 7.4 km:n Vuoksen lenkillä 4 minuutilla. Vuoksen lenkki on samalla Etelä-Karjalan pm-maantiekisa 29.04.2006. Edit: korjailin virheitä Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForrestG Lähetetty 23. huhtikuuta , 2006 Author Share Lähetetty 23. huhtikuuta , 2006 Nyt näyttää maantiekisan V.Y. lähes varmalta. Kamis teloi alamäkijuoksu treeneissä koiven ja joutuu lähtemään kisaan ns vajaakuntoisena. Sikäli harmin paikka. Mut Karhuviestin raasto kipeällä koivella näytti sellaista taistelijanluonnetta, että mie joudun painamaan ihan silti tosissaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pantse Lähetetty 29. huhtikuuta , 2006 Share Lähetetty 29. huhtikuuta , 2006 Kuuluneeko tämä tänne, mutta silti..eilen Ruotsi voitti Venäjän 7-6 kiekossa, ja kerroin oli tulosvedossa taivaalliset yli 2600. Itse olin pelannut aina 6-6 maaliin saakka, ja nyt syö miestä. Tästä toipuminen kestää tovin...argh ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts