Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Vedonlyönti osio

ForrestG
 Share

Recommended Posts

Enpä tiedä kuinka pahasti tämä rikkoo arpajaislakia, mut mie otan vastuun.

Elikkäs tänne voi kaiken kansan pällisteltäväksi ilmoittaa kahden tai useamman väliset vedonlyönnit, niiden panokset, vedonkohteet ja tietysti aika, paikka sekä kaikki muut vedon yksityiskohdat. Yleisesti suositeltavana panoksena pidän Eurokossua, mutta jokainen päättäköön mikä parhaiten sopii.

Ja tietysti tälle palstalle sopii kaikenlainen spekulointi ennen/jälkeen koitoksen, vetoihin haastaminen sekä vetojen vastaanottaminen ja tietysti vastustajan hillitön ennakkopsyykkaus. :tökkiminen

• Replies 600
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Joo tällä hetkellä on hieman hiljaista vedonlyönneissä, mut Mensongen kanssa on yhdestä virallisesta yksiköstä veto. Elikkäs mun pitäsi raastaa maratoni 8 min nopeammin kuin Mensonge. Veto on voimassa toukokuusta kesäkuun loppuun.

Mensonge täräyttää Terwalla riman, jota mie rupean sit tavoittelemaan Tukholmassa.

Sen verran täytyy sanoa tuohon vedon väliin, että joka ikinen kerta kun olen ollut Mensongen kanssa treenaamassa/kilpailemassa, niin aina herra on maininnut tuon vedon. Taitaa siis olla eurokossu kummallekin sen verran hyvä panos, että se pysyy sitkeästi mielessä.

Oma veikkaukseni on, että kummatkin juoksevat tavoitteeseensa, mutta Forrest raastaa sen verran kovempaa, että Mensonge joutuu maksumieheksi loistavasta ajastaan huolimatta.

Sen verran täytyy sanoa tuohon vedon väliin, että joka ikinen kerta kun olen ollut Mensongen kanssa treenaamassa/kilpailemassa, niin aina herra on maininnut tuon vedon. Taitaa siis olla eurokossu kummallekin sen verran hyvä panos, että se pysyy sitkeästi mielessä.

Oma veikkaukseni on, että kummatkin juoksevat tavoitteeseensa, mutta Forrest raastaa sen verran kovempaa, että Mensonge joutuu maksumieheksi loistavasta ajastaan huolimatta.

Mitenkäs se veto menikään?

Näinhän sen homman olen suunnitellut. 8)

Joo joo. Koskaan oo mittään maininnu kyseisestä vedosta. Olin jo melekeen unohtanu koko vedon :viheltely Kunnonajoitus tulee olemaan rautaa ja Forrest laitetaan tiukille. Lisäksi Tukholmaan tilattu jo +27 asteen helle 8) Tarwahan taas juostaan aivan tyvenessä pilvipoudassa lämpötilan heiluessa +10 asteen tuntumassa, ehkä hivenen päälle.

Viime vuonna Porhaltajalta kuittasin tuopin, kun pistin yli 10min paremman ajan syksyllä pöytään. Lisäksi on tullut lyötyä vetoa erään Tuomo Lehtisen kanssa. Oon menny lupaamaan, etten häviä yli puolta tuntia tänä kesänä kyseiselle harrastelijalle. Tässä vedossa ei panosta ole. Tosin koko kansahan toivoo minulta kovaa aikaa ennen EM-kisoja, eli Terwalla, jolloin Lehtinen laitetaan raastamaan niin maan viimisen päälle sinivalkoisissa RuÃ¥ttin maalla :kitara

Mullahan olis periaatteessa aikaa vähän enemmänkin tehdä uusi yritys, mutta siihen en lähde. Joko homma toimii kerralla tai ei toimi. Forssa lienee viimeisin kesäkuussa Suomessa. Heinäkuun ensimmäinen päivä olis näemmä heti kolme maratonia kalenterin mukaan, mutta se on päivän verran liian myöhään se.

Kovaahan PeräBerberiassa näytetään menevän niin treeneissä kuin kisoissakin. Ei auta, täytyy pistää tossua toisen eteen aivan toiseen tahtiin myös täällä. Kohta sateeseen kasvattamaan luonnetta :kitara

Mullahan olis periaatteessa aikaa vähän enemmänkin tehdä uusi yritys, mutta siihen en lähde. Joko homma toimii kerralla tai ei toimi. Forssa lienee viimeisin kesäkuussa Suomessa. Heinäkuun ensimmäinen päivä olis näemmä heti kolme maratonia kalenterin mukaan, mutta se on päivän verran liian myöhään se.

Hassen maratonilla oli pöydällä esitteitä... eli: Pietarissa ehtisi juosta vielä juhannusaattona.