Jump to content
Juoksufoorumi.fi

maraton vappuna

Recommended Posts

Kun tuo tuhkan tupruttelu saattaa jatkua ja lennot on epävarmoja, kyselen tietoja 1. tai 2.5. järjestettävistä kaupunkimaratoneista jossain Saksaa lähempänä. Olen ilmoittautunut Düsseldorfin maratonille, mutta sinne on turhan pitkä matka lähteä junalla tai autolla. Yritin Googlata netistä, mutta en löytänyt Ruotsista enkä Baltiasta yhtään maratonia tuona viikonloppuna. Olisiko kenelläkään tietoa/ ehdotuksia varasuunnitelmaksi. Loma on varattu tuon viikonlopun ympärille, joten ajankohtaakaan ei oikein voi vaihtaa.

• Replies 28
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kiitos vaan, noi pari kotimaista mä bongasinkin. Pudasjärvi on tosi kaukana, eikä Saarijärvikään houkuttele. Onko Saarijärven reitistä ja rataprofiilista mitään tietoa, maratonin nettisivuilta en löytänyt.

Summassaaren reitti kulkee maalaismaisemissa osin hiekkatiellä. Mäkiä siellä on ihan riittävästi, mutta ihan juostava reitti se on.

Olen juossut tuon muutaman kerran pitkänä ja nousuja ja laskuja siellä on ei kuitenkaan paha lainkaan. Uhoamisesta huolimatta en taida olla viivalla vaan lonkan koukistajan ärtymisen takia siirrän maratonia ehkä seinämaratonille. Autosta noustessa täytyy jalka nostaa käsin ulos ja reisilihas jumissa. Tilanne on tunnistettu nyt uusimman juoksijalehden lonkkakipujen analyysin mukaan ja yritän toipumista parissa viikossa.