Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sign in to follow this  
Niandra

Buff

Recommended Posts

Mulla on Buff. Olen ostanut sen lämpimällä, märällä kelillä hiihtämistä varten. Joskus samaan aikaan tuli ostettua, kun jotkut sukset Puhoksesta. Tosin en ole varmaan neljään viiteen vuoteen kovin montaa kertaa käyttänyt. Siinä on liekitkin, joten sytyn ilmeisesti tuleen, kun hiihdän oikein kovaa.

Jaa-a, oisko kymmenisen vuotta niitä ollut. Juostessa, pyöräkypärän alla, Seppolan sulkavalla, spinnis... taitaa olla aina päässä liikkuessa - kylmintä talvea lukuunottamatta, ja joskus kaulassa myös. Sheivatusta päästä valuu hiet simmuun ikävästi, Buffi estää sen yllättävän hyvin. Ei paina mitään eikä vie tilaa joten kulkee mukana reissussa kuin reissussa. Harvoja kapineita on joista ollu niin paljon hyötyä..

Meillä nuo ovat vakiovarusteita laskettelukypärien alla: hakkaavat silkkimyssyt mennen tullen, suojaavat tarvittaessa hyvin viimalta. Taitavat kyllä olla feikkejä. Lapset valitsivat ulkonäkösyistä omansa aikuisten valikoimista vaikka lasten kokojakin oli - ja silti toimii.

Juostessa olen pitänyt kaulalla. Jostain syystä tuntuu kurjalta kun yläniskaan vetää, hiusten kun pitää olla hännällä tai letillä etteivät takkuunnu hien takia. Jos/kun tulee liian kuuma, saa liinan pois näppästi ja vaikka ranteen ympärille loppulenkin ajaksi.

Viime kesänä ostin ekan pyöräilykypärän alle. Nyt ostin toisen, jota käytän kauppareissuilla yms. kun on bad hair day. Etin pojalle myös lasten buffia, mutta vielä en ole löytäny ko tyttöjen värejä.

Vähän asian vierestä, mutta olenkin aina miettinyt, että miksiköhän mun useimpia päiviänä voisi kutsua tai ainakin moottoripyöräpäiviä eli nehän on tietty näitä bad hair day!

Vähän asian vierestä, mutta olenkin aina miettinyt, että miksiköhän mun useimpia päiviänä voisi kutsua tai ainakin moottoripyöräpäiviä eli nehän on tietty näitä bad hair day!

Hyvä kun voi olla avuksi :thumbsup:

Nyt löyty pikkumiehellekki sopiva kuosi, mikki hiiri. Kumma kyllä buffi pysyy päässä kun taas muut lakit ja lippikset lentää saman tien maahan.

Hyvä kun voi olla avuksi :thumbsup:

Nyt löyty pikkumiehellekki sopiva kuosi, mikki hiiri. Kumma kyllä buffi pysyy päässä kun taas muut lakit ja lippikset lentää saman tien maahan.

Hmm. Murkkuikäinen haluaa jo oma-aloitteisesti oman, mutta pikkumiehellekin - voi ei, se on pakko nähdä ja ensin tietty ostaa.

Älkää nyt kaikkeen yllyttäkö.

Vei juuri juniorin hoitoon paikallisen koneliikkeen tarjouksesta eilen ostettu "buffi" päässä. Komean oranssi, suuret "Stihl" tekstit tietty. Mikään muu ei kelvannut kun merkki on sama kuin iskän moottorisahassa (ja omassa leikkisahasssa).

Kateeksi käy pikkumiehen niin huoletonta elämää, jossa ihanteita vielä riittää.