Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Rovaniemi Marathon 3.7.2010

Recommended Posts

Tässä yksi kiinnostava ja eksoottinekin vaihtoehto juoksijoille. Maraton ja puoilimaraton juostaan kauniissa jokimaisemassa. Reitti on kohtuullisen tasainen. Osallistujiakin on mukavasti: viime vuonna noin 850 ja tänä vuonna tavoitellaan tuhannen osanottajan rajaa. Tapahtumaan voi tutustua tarkemmin osoitteessa

http://www.rovaniemimarathon.com/2010/

Tässä yksi kiinnostava ja eksoottinekin vaihtoehto juoksijoille. Maraton ja puoilimaraton juostaan kauniissa jokimaisemassa. Reitti on kohtuullisen tasainen. Osallistujiakin on mukavasti: viime vuonna noin 850 ja tänä vuonna tavoitellaan tuhannen osanottajan rajaa. Tapahtumaan voi tutustua tarkemmin osoitteessa

http://www.rovaniemimarathon.com/2010/

Rovaniemelle piti päästä tänäkin vuonna juoksemaan. Tyttö vaan päätti mennä samana päivänä naimisiin, eikä viitti oman tytön häistä jäädä pois :hali_hehe:

Mutta 2011 nähdään taas Jätkänkynttiläsillalla.

Olen juossut Rovaniemellä elämäni ensimmäisen maratonin vuonna 2002. Sen jälkeen olen juossut siellä muutaman puolikkaan ja viime vuonna taas täyden. Puhun siis Rovaniemen Marathonista. Reitti on hyvä ja järjestelyt toimivat. Poronlihasoppa on yllättävän hyvä palautukseen, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin. Juoksun lähettäjänä toimii itse Joulupukki joka aika eksoottinen ilmestys kesäaikana.Rovanimeleelä on hyvä, rento meininki. Tästähän kapunki on aina ollut kuuluisa.

• 1 month later...
  • 3 weeks later...

Yritän päästä kannustamaan, juoksemaan en taida ehtiä. Neljäs yövuoro loppuu aamulla ja illalla alkaa viides. En usko, että ehdin nousta ylös ja herätä juoksukuntoon vielä klo 13. Olisi alkanut edes pari tuntia myöhemmin niin olisin kannustuksen vuoksi juossut puolikkaan pitkänä lenkkinä.

Mutta saas nähä. En mene vannomaan. Jos samoille silmille valvois ja kävis juoksemassa ja menis sitten nukkumaan. Sen näkee sitten lauantaiaamuna, kuinka väsynyt olen.

Parinkymmenen sekunnin ennätysparannus, 1.36.42. Tuuli, mutta poutaa. Savuporojuustokeitto jälkiruuaksi, tuskin yhtään rasvaa ja suolaa... Järjestelyt pelasi hienosti ainakin minun osaltani. Onnittelut vielä -VM-:lle ja Obelixille, Karpalle ja muillekin osallistuneille foorumilaisille!

Onnittelut enkkarista, taisi siinä maaliintulorytäkässä unohtua. Eli kippis ja kulaus!