Kipkap Lähetetty 4. huhtikuuta , 2010 Share Lähetetty 4. huhtikuuta , 2010 Perjantaina iski raju oksennustauti, jonka pahimmat oireet onneksi hellittivät vielä samana päivänä. Olo on kuitenkin vielä nyt sunnuntaina hiukan heikko ja ruoka ei liiemmälti maita. Ensi viikon sunnuntaina oli tarkoitus testata 10 kilometrin kunto HSM:ssä, mutta mitenköhän lie, kannattaako yrittää - eli minkälaisia kokemuksia foorumisteilla on vatsataudin jälkeen juoksukuntoon toipumisesta? Kaikki vinkit otetaan ilolla vastaan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
LKPT Lähetetty 4. huhtikuuta , 2010 Share Lähetetty 4. huhtikuuta , 2010 Viikko sitten sunnuntaina oli mulla kanssa vatsatauti. Torstaina tein ekan juoksulenkin. Juoksulenkin jälkeen jalat meni iha tukkoon ja nyt on jalat ihan jumissa. Eli mulla ainakin toipuminen taitaa vieläkin olla vähän kesken. Mut omien tuntemuksien mukaan kannattaa mennä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jules Lähetetty 5. huhtikuuta , 2010 Share Lähetetty 5. huhtikuuta , 2010 Mulla meni rankan vatsataudin jälkeen viikko että olin normaalissa juoksukunnossa. Oli niin heikko olo monta päivää tadun jälkeen etten edes yrittanyt juosta. Sitten kun olo oli normaali niin juoksukin sujui normaalisti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Been there- done that Lähetetty 7. huhtikuuta , 2010 Share Lähetetty 7. huhtikuuta , 2010 Juoksin viime vuonna puolikkaan vatsataudin kanssa samalla viikolla. Tauti alkoi tiistaina ja juoksu oli sunnuntaina - sitä ennen kävin yhden lyhyen lenkin muistaakseni perjantaina. Kohtuullisesti meni, vaikka vatsassa ei lähdössäkään kovin hyvältä tuntunut. Mutta, fiiliksen mukaan. Reilu viikko riittänee kuitenkin toipumiseen ihan hyvin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
amh Lähetetty 7. huhtikuuta , 2010 Share Lähetetty 7. huhtikuuta , 2010 Minulla viikko sitten ensimmäinen lenkki neljän päivän vatsataudin jälkeen ja vieläkään kunto ei ole normaali, vaikka eilen jo kohtuullisen vk-lenkin sai tehtyä. Toisaalta juoksemaan kyllä uskaltaa tuon tauon jälkeen lähteä, mutta minulla ainakin tyhjeni lihakset ihan täysin taudin mukana, eli kannattaa tunnnustella oloa ja pohtia onko aineksia juosta ennen sairastumista olleen kunnon edellyttämää vauhtia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kipkap Lähetetty 10. huhtikuuta , 2010 Author Share Lähetetty 10. huhtikuuta , 2010 Kiitos vastauksista. Jo maanantaina juoksin ekan kerran (varovasti), mutta kyllä on yhä nytkin sellainen olo, ettei ole aivan täysin taudin jäljiltä palautunut. Noh, huomenna HSM:ään kympille - jos ei vauhtia löydy, niin nautiskellaan sitten vaan kauniista kevätsäästä. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju1964 Lähetetty 11. huhtikuuta , 2010 Share Lähetetty 11. huhtikuuta , 2010 Perjantaina iski raju oksennustauti, jonka pahimmat oireet onneksi hellittivät vielä samana päivänä. Olo on kuitenkin vielä nyt sunnuntaina hiukan heikko ja ruoka ei liiemmälti maita. Ensi viikon sunnuntaina oli tarkoitus testata 10 kilometrin kunto HSM:ssä, mutta mitenköhän lie, kannattaako yrittää - eli minkälaisia kokemuksia foorumisteilla on vatsataudin jälkeen juoksukuntoon toipumisesta? Kaikki vinkit otetaan ilolla vastaan! Palautuminen vatsataudista vaan kestää, sille ei oikein voi mitään. Se vie voimat. Kokemusta on. Ainakin viikon saat varata ennen kuin voi sanoa että voimat on palautuneet entiselle tasolle. Tein pääsiisviikolla määräviikon 172 km ja sain vatsataudin su-ma yöllä eli heti rankan viikon päätteeksi. 2-3 pv meni kohtuuvähäisellä syönnillä eikä nesteitäkään tykännyt oikein juoda, eli palautumista tauti ei ainakaan edistä Tänkin jälkeen meni vielä usea päivä kun vatsa oli oudon tuntuinen eikä ruoka tuntunut maittavan normaalilla tavalla. Torstaina vkon 1. lenkki ja lauantaina hieman väkinäinen karhuviestin 5,5 km osuus. Aika voimatonta menoa, vaikka taudin alkamisesta oli 5-6 vrk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts