Jump to content
Juoksufoorumi.fi

To 1.4.

3.40
 Share

Recommended Posts

3 km ver + 10 km 3.31/149 + 2 km ver.

Talven aikana on tullut jonkun verran petrausta vk-puolella. Hiukan olisi ehkä pystynyt nipistämään ajasta, mutta ehtiihän tuota kokeilemaan kevään hölkkäkisoissa maksimia.

No jos kympillä menee kolme ja puoli tuntia, niin onhan tuossa vielä vähän parannettavaa, ultraajallekin.:hali_knuffl_rein:

Itse ajattelin lopettaa koko typerän itseni rääkkäämisen. Pidän välivuoden, en mene kertaakaan lenkille. Katotaan sitten huvittaako enää mikään.

Itse ajattelin lopettaa koko typerän itseni rääkkäämisen. Pidän välivuoden, en mene kertaakaan lenkille. Katotaan sitten huvittaako enää mikään.

Joo, kyllä miäkin jo osasin tätä ounastella, kun kerroit ryyppyputken kestäneen tällä erää jo 1½ vuotta, ilman ainuttakaan välipäivää :icon_pidu::icon_pidu::icon_pidu:. Onhan tämä lystimpää kun liikutakoukku, josta ei tule kun paikat kipeiksi.

Ei mutta nyt pitääkin hilipasta Unkan baariin! Nätti keli, vaikka terassille pääsis.

Joo, kyllä miäkin jo osasin tätä ounastella, kun kerroit ryyppyputken kestäneen tällä erää jo 1½ vuotta, ilman ainuttakaan välipäivää.

No täytyy tunnustaa, että kyllä siinä yksi välipäivä tuli juhannuksena 2009, kun olin sammuneena koko vuorokauden. Silloin harmitti.

Unkassa nähdään, sun vuoro tarjota!

Aprillipila tai ei:

Aamulla hiihtoa 13,3 km 1 h.

Laskiessani Laajavuoreen loppumäkeä sain kiinni palauttavaa treeniä (oma havainto) tekevän naisen ja kun hänelllä oli selässä Suomen lippu, niin en voinut olla kysymättä, että oletko edustanut Suomea?

- "Kyllä, Vancouverissa viimeksi", vastasi hän. Vähän aikaa silmät pyöri ympyrää ja ajatus oli Riitta-Liisa, Riikka... kun hän kertoi olevansa Kirsi Perälä.

Siinä vähän aikaa jutusteltiin ja kerroin että ollaan lähtöisin samasta kunnasta (tosin hän on pienenä muuttanut sinne ja minä jo olin pois muuttanut) ja kyselin että onko sitä tai onko tätä, mutta sit mun lenkki tuli täyteen ja piti hänet hylätä...

Summarum: Nyt on ajettu olympiatason hiihtäjä ladulla kiinni....mutta ohi en mennyt kun jäin suustani kiinni.

10 km/1:10:25/146 ks/558 kcal/7:02 min km vauhti

Olipa lämmin keli! Nyt meni talvivarusteet (pitkät tekniset alushousut ja paita) pesuun ja lopullisesti talviteloille. Matkan varrella on mittari, josta aina tutkailen lämpötilan: Tällä kertaa aurinko porotti suoraan mittariin ja lämpötila näytti +23 C! No, oikea lämpötila lienee jotain +8C.

Koska Nikeistä tuli viimeksi jalkakipuja, juoksin taas tutuilla ja turvallisilla Asicseilla. Harmi vaan, että tossut vetävät viimeisiään: Varpaitten reiät ovat kasvaneet niin isoiksi, että kengät puskivat tossujen sisään aika paljon kiviä. Mutta eipähän tullut ainakaan jalkakipuja!