samipoika Lähetetty 28. maaliskuuta , 2010 Share Lähetetty 28. maaliskuuta , 2010 Tervehdys kaikille tri harrastelijoille. Mennäänpäs asiaan, eli triauraa ajattelin kokeilla vanhan pyöräily ja juoksuharrastuksen seuraksi. Näiden ohella olen siirtymässä Myös leijasurffauksessa kohti kesäkautta, joten märkkärin hommaaminen on tullut ajankohtaiseksi asiaksi. Nyt kyselisinkin täältä suunnilta hieman märkkäristä. Olen ymmärtänyt että 5 mm olisi paksuudessa se suurin sallittu triassa? Pärjääkö tuolla kuinkakin kylmissä vesissä, vai pitääkö suoraan jo suunnitella kahden ostoa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jupis Lähetetty 29. maaliskuuta , 2010 Share Lähetetty 29. maaliskuuta , 2010 Kaksi lajia ja kaksi totaalisen erilaista pukua. En suosittelisi yrittämään samalla. Tri-puvussa on niin hauras pintakin ettei se kestä mitään ylimääräistä aktionia. Mitoituksista puhumattakaan. Tästä asiasta löytyy hyvin paljon aikaisempaa keskustelua täältä foorumilta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TCB Lähetetty 29. maaliskuuta , 2010 Share Lähetetty 29. maaliskuuta , 2010 Mulla on ollut uran alusta asti Ironman Hybrid puku.Tarkotettu monenlaiseen vesileikkiin,polvivahvikkeet ja kaikki. Hyvin sen kanssa on triathlon uinnit tarjennut ja muutenkin ihan ok ( kun ei paremmasta tiedä?).Tuskin tulee uutta ostettua ennenkuin se menee rikki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lasser Lähetetty 5. huhtikuuta , 2010 Share Lähetetty 5. huhtikuuta , 2010 Itse olen hyvin pärjännyt tri-puvullani jonka suojaksi uimashortsit ja tiukka surffi-paita, mutta noita leija-surffireissuja onkin tullut tehtyä vähän turhan harvoin. Varsinaisen surffilaudan tai purjelautailun kanssa onkin jo pakko käyttää eri pukua, kun heikkojen taitojen takia joutuu könyämään enemmän polvillaan. Toimii ainakin hyvin tuolla etelän vesillä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts