Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Veteraarien SM maastot 15.5. Lahdessa

Recommended Posts

Ja minuahan ei voi estää tulemasta jos tarjolla on näin herkullinen päänahka kuitattavaksi.. ;)

-Ei niin että viime syksyinen 9sek tappio olis jäänyt mieleen..

Mitäs pienistä. Sehän oli yli 0,2s/km. Ei voinu jäädä jossitteluille sijaa.. Oot tainnu muutaman kilmometrin hävittyä sekuntia kohden mättää tuon jälkeen, vai mitä?

Maastot olis kyllä tosiaan aivan uusi kokemus minulle. Yläasteella olen tainnut viimeksi maastoja juosta. Mutta ensin maraton ja sitten katotaan, miten kroppa toipuu ja mitä pää sanoo. Ajatuksena kisailu toukokuussa sopisi hyvin ohjelmaan. Ei sitä vielä siinä vaiheessa jaksais pelkkää treeniäkään taas alkaa vääntämään.

• 1 month later...
  • 2 weeks later...

Lahti koettu. Kovaa meni kärki, oman sarjan voittaja Lauttakylän mies oli koko joukon nopein tänään. Kepeästi kulkee kaverin askel, oikein ilo silmälle nähdä miten rullaavasti juoksu sujuu.

Rata oli suht. helppo, alun nousu ja pehmeä osuus vajaaseen puoliväliin vei voimia kun ei ole jalkoja totutellut maastoon.

Aikataulut lähtöjen osalta piti suht hyvin paikkaansa, mutta palkintojenjaot oli myöhässä. Onneksi :) en sijoittunut kolmen sakkiin, onkohan vieläkään kaverit saaneet palkintojaan?

Eipä mitään, vuoden eka startti ja vauhti sen mukainen. Tästä on hyvä jatkaa.

Kiitos, kiitos.

Kamalan raskaalta tuntui juoksu kolmannesta kilometristä eteenpäin, mutta eipä tuolta takaakaan silti noussut kukaan ohi. -Voi olla että helle painoi tasaisesti kaikkien jalkoja..

Suht hyvin olin kuitenkin palautunut torstaisesta maantie 5km vaikka silloinkin oli lämmin(20astetta) ja kovaa piti mennä.. (16.32)

Nyt muutama päivä kevyttä hölkkää maustettuna pienillä spurteilla niin eiköhän sitten kulje taas Oulussa lauantaina. -Ei kyllä tarttis olla IHAN näin kuuma silloin.

Hyvin tuli jo heti tänään palauteltua: 30km, 2h20min +27astetta....