Sleepless Lähetetty 19. maaliskuuta , 2010 Share Lähetetty 19. maaliskuuta , 2010 Parisuhdepsykologinen ketju kaikille tarpeellisille.... - kaikki mikä potuttaa - kaikki mikä haittaa VOITAISIINKO TÄMÄ HOITAAA PAREMMIN ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sleepless Lähetetty 19. maaliskuuta , 2010 Author Share Lähetetty 19. maaliskuuta , 2010 Mitä mönjää? Millä pois? Hoidatko pois? Kun pesitkin ne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sleepless Lähetetty 19. maaliskuuta , 2010 Author Share Lähetetty 19. maaliskuuta , 2010 (edited) nämä hiton työkoneet ( kompressorit, kaakelointivehkeet, elut, black & deckerit lähtee eteisestä.... ai niin..... niin sinulla oli uusi rakkaus "Milwaukee" ruuvivääntimien Mercedes.... ai jaa.... kun kerkiäää.... AAARGH....... Muokattu 19. maaliskuuta , 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sleepless Lähetetty 19. maaliskuuta , 2010 Author Share Lähetetty 19. maaliskuuta , 2010 (edited) vaatekaappi nousee eteiseen... hei haloo.... PS. Ymmärsin juuri, kykenisin pystyttämään itsekin..... PSS. Kaivoin kai juuri hautaaani itselleni.... kaikki mitä totean .... niin käy.... siis erikoiskapea kaappiulosvedettävillä jollain sellaisilla... ja vielä peiliovet päälle... kääk.... enkö mie ikinä opi pitämän suutani kiinni... Muokattu 19. maaliskuuta , 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sleepless Lähetetty 19. maaliskuuta , 2010 Author Share Lähetetty 19. maaliskuuta , 2010 (edited) etkö tajua että kun tuun töistä, en halua mennä kauppaan ekana taas ostamaan jotain jonka oot syönyt? PS. Vastakysymys, miksi oot niin hidas....... PSS: Mie syön aina sen metukan koska toinen ei kerkii.... tai luulen ettei ole halunnut.... Muokattu 19. maaliskuuta , 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrigoriSoiros Lähetetty 20. maaliskuuta , 2010 Share Lähetetty 20. maaliskuuta , 2010 ahaa onks tää se monolooginen ketju?.....niin joo ei ole enää. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sleepless Lähetetty 21. maaliskuuta , 2010 Author Share Lähetetty 21. maaliskuuta , 2010 ahaa onks tää se monolooginen ketju?.....niin joo ei ole enää. ole ? Minäkin olen kehittänyt joihinkin asioihin valikoivan kuulon välillä huomaan taas toistavani jotain mitä aiemmin olen kertonut ns. tärkeänä... joten ei tuo monologisuuskaan siten haittaa.... ja kommentoimattuus vaan merkitsee että elämä on silkkaa hunajaa... josta tulikin mieleen... pitää etsiä jostain vanha simaohje... kaupan perinteinen oli oikein hyvää, mutta mietin mitä jos tekisin.... :026: Link to comment Share on other sites More sharing options...
duke Lähetetty 27. maaliskuuta , 2010 Share Lähetetty 27. maaliskuuta , 2010 Mä en ymmärrä tästä mitään:conf: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sleepless Lähetetty 3. huhtikuuta , 2010 Author Share Lähetetty 3. huhtikuuta , 2010 Mä en ymmärrä tästä mitään:conf: avoni kanssa.... otettiin siis pölyt seiniltä pois.... Aaaaaargh...... huomaan että sitä on liikenteessä.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esko Lähetetty 3. huhtikuuta , 2010 Share Lähetetty 3. huhtikuuta , 2010 Mä en ymmärrä tästä mitään Älä välitä, en minäkään. Ja ihmekö tuo, ketjuhan olikin tarkoitettu pari- ja monisuhteisille ihmisille. Meille muille pitäisi varmaan avata ihan oma monosuhdeketju. Siellä voisivat sitten kaikki monosuhteiset yhdessä ihmetellä, miksei kukaan ole viitsinyt ottaa pölyjä pois yksinasujan seinältä. :consoling2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sleepless Lähetetty 6. huhtikuuta , 2010 Author Share Lähetetty 6. huhtikuuta , 2010 Älä välitä, en minäkään. Ja ihmekö tuo, ketjuhan olikin tarkoitettu pari- ja monisuhteisille ihmisille. Meille muille pitäisi varmaan avata ihan oma monosuhdeketju. Siellä voisivat sitten kaikki monosuhteiset yhdessä ihmetellä, miksei kukaan ole viitsinyt ottaa pölyjä pois yksinasujan seinältä. onko täällä kaikki niin harmoooooooooooooooooooooonisia ihmisiä.... ettei kellään ole ole ongelmia parisuhteessa tai monisuhteessa? kaikki menee kuin "elämä ois silkkiä vain"? jeees.... pakko lähteä (kävely)lenkille.... mie oon järkyttynyt.,.. PS. Monosuhteiset ihmiset - haluatteko vuokrata omakotitalon yläkerran? Takaamme, että haluat muuttaa pian..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts