Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Liikkujan klubi Move

jukka-64
 Share

Recommended Posts

Juuri olen aloittanut sen mukaan treenaamaan. Neuvonta on ainakin ollut kiitettävää heti alkukysymyksistä lähtien ja ohjelma vaikuttaa mielenkiintoiselta. Voin kommentoida talven mittaan vaikka tännekin miten etenee. Tähtäimenä ensi vuonna tuon ohjelman mukaan ensin Oulun Terwa-maraton ja syksyllä jokin toinen juoksu.

Juuri olen aloittanut sen mukaan treenaamaan. Neuvonta on ainakin ollut kiitettävää heti alkukysymyksistä lähtien ja ohjelma vaikuttaa mielenkiintoiselta. Voin kommentoida talven mittaan vaikka tännekin miten etenee. Tähtäimenä ensi vuonna tuon ohjelman mukaan ensin Oulun Terwa-maraton ja syksyllä jokin toinen juoksu.

Valitsitko valmiin ohjelman vai tilasitko oman valmentajan, joka tekee sinulle ohjelman? Jos valitsit valmiin, niin millä perusteella?

Itekin tuota olen nimittäin vilkuillut, mutta en osaa päättää millä ohjelmalla ottaisi omakseen.

Ohjelmia kyllä löytyy monenlaisia,mutta ajattelin mielenkiinnosta kokeilla tuota ohjelmaa.Tarkoitus olis juosta alku keväästä joku maraton esim.Västilän maraton Toukokuun lopulla ja kesällä tai loppusyksystä toinen.Ohjelmasta saa varmaan enemmän irti mitä aktiivisempi on esim. pyytämälllä palautetta ja kommenttia harjoittelusta.Muuten minkäläisia tietoja tarvitaan jos haluaa henkilökohtaisen ohjelman.

Noi valmiit ohjelmat ei oikein minulle sovi, kun olen vasta aloittamassa juoksemista uudelleen. Tärkeintähän on että omaksuu harjoittelun perusperiaatteet ja laatii sitten itselleen sopivan ohjelman. Esimerkiksi minulla tuntuu jalat vaativan (ylipainon ja vähäisen juoksuharjoittelun takia) riittävästi palautumisaikaa, joten tällä hetkellä kolme juoksutreeniä viikossa on minulle ehdottomasti maksimi määrä. Tähän asti olen pitänyt kävely/juoksuharjoitusten välissä kaksi päivää välissä. Pikkuhiljaa siirryn juoksemaan kolme kertaa viikossa ja ehkäpä keväällä ennen tähtäimessä olevaa maratonia juoksen mahdollisesti neljä kertaa viikossa.

Valitsitko valmiin ohjelman vai tilasitko oman valmentajan, joka tekee sinulle ohjelman? Jos valitsit valmiin, niin millä perusteella?

Itekin tuota olen nimittäin vilkuillut, mutta en osaa päättää millä ohjelmalla ottaisi omakseen.

Pyysin Hänniseltä ohjelmia maratonkouluvuoden jälkeen myös tulevalle vuodelle. Ohjelmat tuli sitten tämän palvelun muodossa. Oman valmentajan saa täyttämällä maratonkoulun kaavakkeen Pakilan Visan sivuilla mainitsemalla haluavansa vain tämän paketin.

Siis toimiiko noi sivut oikeasti? Aimmin sain tietoa että Juoksija lehden tilaajille saitit ja Klubi avautuvat ilmaiseksi. Toimivatko ne nyt jo ja maksullisena vai?

Sivut toimii kyllä. Ite olen maksanut, eli enpä ole miettinyt pääseekö niitä maksutta minkä verran kattoon. Juoksija-lehdenkin tilaaja olen, eli senkin kautta pääsen sinne kai sitte. Mutta maksullisena saa oman ohjelman, harjoituspäiväkirjan jne. käyttöön, niin ja toki ohjauksen ohjelman tekoon.