Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Athens IUF 15.-31.3.2010

StanleyPark
 Share

Recommended Posts

• Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ensi maanantaina alkaakin taas mielenkiintoista seurattavaa Kreikan maaperällä, kun "Athens International Ultramarathon festival" käynnistyy viidennen kerran. Perinteisten matkojen lisäksi tänä vuonna tarjolla 1000 mailin kisa.

Lähtölistoilla mukana edustava joukko suomalaisia. Tsemppiä koko porukalle!

Tsemppejä täältäkin kaikille kisaan osallistuville!!!

Varmasti kotikatsomo täälläkin seuraa kisaa...

Mukava lähteä Ateenaan. 48 tuntia on ihan hyvä haaste.

Tammikuussa juoksin melkoisen paljon ja näytti hyvältä. Sitten sain selkään ja lantioon oudon kivuliaan vaivan ja juokseminen oli mahdotonta nelisen viikkoa. Hiukan harmitti kun viimeksi olen juossut kokonaisen ultran joskus pari vuotta sitten. Innostusta olisi ollut, vaan olen aina telonut itseni tai muuten jaloissa on ollut harmeja. (Tai olen myöhästynyt ilmoittautumisessa). Oppinut olen ainakin, että -toisin kuin luulin vielä parivuotta sitten- tämä on hiukan julma laji.

Eilen juoksin sitten ulkona, tauon jälkeen, ihan hyvän lenkin ja huomasin että paikat on jokseenkin kunnossa! Muutaman tunnin ajan oli herkkä ja niin nöyrän kiitollinen mieli että...

En oikein ehdi treenata enää, mutta osallistumismielellä lähden kuitenkin Ateenaan. Peruskunto ja itsepäinen mieli on kuitenkin tallella. Pyrin etenemään ainakin 40 tuntia.

Suuria kilometrimääriä en luullakseni kerää. Tavoitteenani on olla keskeyttämättä tai ainakin säilyttää positiivinen asenne.

Marian juoksua on ilo päästä seuraamaan! Hän on hieno ihminen ja juoksija. Lisäksi 1000 mailia on aika juhlava matka. Semmoinen olisi kiva taittaa kerran elämässään.