Mensonge Lähetetty 14. huhtikuuta , 2006 Share Lähetetty 14. huhtikuuta , 2006 Ensi syksynä olisi tarjolla Pohjois-Suomeen uusi maraton ja täältä löytyy sivut näin alkutekijöissään http://personal.inet.fi/urheilu/kiiri/maraton/reitit.htm Saa kommentoida ja kysellä. Allekirjoittanut toimii reitin suunnittelijana. Reitti on käytännössä täysin tasainen ja kulkee pyöräteillä, sekä Jäälinkylän ajoteillä. Liikennettä reitillä ei juurikaan tule olemaan. Tuulelta suojaisa lenkki kierretään neljään kertaan. Kauniita järvimaisemiakin vilahtelee välillä. Tervetuloa uuteen tapahtumaan syksymmällä! Mensongen sieltä nyt ainakin voi bongata seppolaisista, toivottavasti monen muunkin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karppa Lähetetty 14. huhtikuuta , 2006 Share Lähetetty 14. huhtikuuta , 2006 Kyllä täältä Rovaniemeltä varmaan yksi vasikkahaallinen porukkaa tulee. Kisa on mukavasti kauden päätteeksi. Ei tiedä vaikka juoksis siellä maratonin. :innostunut Link to comment Share on other sites More sharing options...
lenkkimies Lähetetty 15. huhtikuuta , 2006 Share Lähetetty 15. huhtikuuta , 2006 Hieno juttu että tulee uusi maraton tapahtuma :innostunut Tuo ajankohtakin (1.10) on erinomainen jopa henkilökohtaista ennätysjahtia ajatellen. Jos alle juoksee vielä Kempele z Maratonin la. 19.08 niin siinä jää hyvin aikaa palautua Kiiminki maralle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junnu Lähetetty 15. huhtikuuta , 2006 Share Lähetetty 15. huhtikuuta , 2006 Niin, ei kai tämä olis huono vaihtoehto mulle. Majoituskin järjestyy Oulussa systerin luona, kten Terwalle tullessa. Harkintaan, muina vaihtoehtoina Joutseno 23.9 tai Vantaa 8.10. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForrestG Lähetetty 15. huhtikuuta , 2006 Share Lähetetty 15. huhtikuuta , 2006 Jos tällä kaudella pääsen tavoitteisiin, jotka olen itselle asettanut niin varmasti tulen Kiiminkiin juoksemaan jonkin matkan(harrastemielessä). Ihan noin syksyllä voisi lomailumielessä käydä muutenkin kavereita moikkaamassa Oulun suunnalla. Ja mikäs sen parempi kuin urheilunmerkeissä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mensonge Lähetetty 15. huhtikuuta , 2006 Author Share Lähetetty 15. huhtikuuta , 2006 Jos tällä kaudella pääsen tavoitteisiin, jotka olen itselle asettanut niin varmasti tulen Kiiminkiin juoksemaan jonkin matkan(harrastemielessä). Ihan noin syksyllä voisi lomailumielessä käydä muutenkin kavereita moikkaamassa Oulun suunnalla. Ja mikäs sen parempi kuin urheilunmerkeissä. Ihan vaan vinkiksi. Parhaan ajan tekijä saa aika hyvän palkinnon. Voisit ottaa tavarat pois kuleksimasta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurppa Lähetetty 16. huhtikuuta , 2006 Share Lähetetty 16. huhtikuuta , 2006 Jos vain syksyllä vielä löytyy tippaakaan jaloista muuta kuin tyngät, vois ottaa muutaman talvilomapäivän ja tulla. Tämän jälkeen sitä saakin kohta kaivaa jo sukset esiin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForrestG Lähetetty 16. huhtikuuta , 2006 Share Lähetetty 16. huhtikuuta , 2006 Periaatteessa tästähän voitaisiin järjestää Sepon kotisivujen kauden päätöskilpailu? Nyt on vielä tapahtumaan sen verran aikaa, että pystyy hoitamaan työ/perhe yms asiat. Monella on varmaan kausi jo pitkälti paketissa. Onhan sitä vielä lokakuussakin kisoja esim ahvenanmaa (ja Lanzalla joulukuussa), mut eipä enää suurissa määrin. Voihan sen kauden päätöksen järjestää vaikka useammassakin paikassa samaan aikaan/eri aikaan. Jotenka miltäs kuulostaa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mensonge Lähetetty 16. huhtikuuta , 2006 Author Share Lähetetty 16. huhtikuuta , 2006 Ainakin Pohjois-Suomen sivulaiset vois tulla porukalla Kiiminkiin. Toki muutkin. Voin vähän näyttää paikkoja ja urakan päälle yhteisruokailut vaikka jne. Täytyypä alkaa tosissaan satsaamaan järjestelyihin, jos porukka kovin innostuu paikalle tulemaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JPM Lähetetty 16. huhtikuuta , 2006 Share Lähetetty 16. huhtikuuta , 2006 Ilman muuta mukana meiningeissä ollaan jo ihan asuinpaikan takia. Tarkoitus olisi juosta Kiimingissä eka maraton. Joka tapauksessa jokin matka tuolla pitää juosta. Ainut peikko on mahdollinen lomamatka, mutta yritän kyllä varata sen siten, ettei päällekkäisyyttä tulisi. Myös foorumi-meettinki kiinnostaa, ainakin siellä lähtöalueella ennen starttia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seppo Lähetetty 16. huhtikuuta , 2006 Share Lähetetty 16. huhtikuuta , 2006 Kiiminki kyllä sopis mun suurempiin suunnitelmiinkin. Perhana kun tässä välissä on tämä lentomatka niin ei voi lähteä ihan tuosta vaan. Mitään en lupaa, mutta kiinnostunu oon. Vois pistää kauden pakettiin ensin kiimingissä ja sitten viikon päästä vantaalla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mensonge Lähetetty 16. huhtikuuta , 2006 Author Share Lähetetty 16. huhtikuuta , 2006 Kiiminki kyllä sopis mun suurempiin suunnitelmiinkin. Perhana kun tässä välissä on tämä lentomatka niin ei voi lähteä ihan tuosta vaan. Mitään en lupaa, mutta kiinnostunu oon. Vois pistää kauden pakettiin ensin kiimingissä ja sitten viikon päästä vantaalla. Nyt alkaa jo tulemaan melkosia suunnitelmia. Ei kai siinä, jos mies on kunnossa, niin voihan kauden päättää useampaankin kertaan. Niin tuonnehan varmasti yhteiskyytiäkin saadaan järkättyä, että sikäli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tunturisopuli Lähetetty 17. huhtikuuta , 2006 Share Lähetetty 17. huhtikuuta , 2006 Itsekin olen ajatellut Kiiminkiin tulla. Matkan pituus on vielä kysymysmerkki. Ajankohtansa puolesta kiinnostaa, syksyllä ei tarvii pelätä lämpöhalvausta. Mensongelle semmonen kyssäri, että olisikos millään muotoa mahdollista saada osallistumismitalia? Nyt näyttää olevan luvassa t-paita. Itse olen noihin kiiltäviin tykästynyt, kun säilyvät teepparia pitempään. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karppa Lähetetty 17. huhtikuuta , 2006 Share Lähetetty 17. huhtikuuta , 2006 Mitali olisi hieno homma, mutta ei aivan mikä tahansa mitali. Niihin 1-2 € tusina miteleihin ei kannata sortua. Niillä kun ei ole mitään keräilyarvoa. Mitali pitää olla persoonallinen jotenkin paikkaan ja tapahtumaan liittyvä. Sille kyllä tulee hintaa 4-5 € kpl mikäli sarjat ovat riittävan suuria. Joskus kannattaakin miettiä antaako yöpaidan vaiko hienon kaulaan ripustettavan osallistumismitalin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts