Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kiiminki Maraton 1.10.2006

Recommended Posts

Ensi syksynä olisi tarjolla Pohjois-Suomeen uusi maraton ja täältä löytyy sivut näin alkutekijöissään http://personal.inet.fi/urheilu/kiiri/maraton/reitit.htm

Saa kommentoida ja kysellä. Allekirjoittanut toimii reitin suunnittelijana. Reitti on käytännössä täysin tasainen ja kulkee pyöräteillä, sekä Jäälinkylän ajoteillä. Liikennettä reitillä ei juurikaan tule olemaan. Tuulelta suojaisa lenkki kierretään neljään kertaan. Kauniita järvimaisemiakin vilahtelee välillä.

Tervetuloa uuteen tapahtumaan syksymmällä! Mensongen sieltä nyt ainakin voi bongata seppolaisista, toivottavasti monen muunkin.

• Replies 264
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jos tällä kaudella pääsen tavoitteisiin, jotka olen itselle asettanut niin varmasti tulen Kiiminkiin juoksemaan jonkin matkan(harrastemielessä). Ihan noin syksyllä voisi lomailumielessä käydä muutenkin kavereita moikkaamassa Oulun suunnalla. Ja mikäs sen parempi kuin urheilunmerkeissä.

Ihan vaan vinkiksi. Parhaan ajan tekijä saa aika hyvän palkinnon. Voisit ottaa tavarat pois kuleksimasta.

Periaatteessa tästähän voitaisiin järjestää Sepon kotisivujen kauden päätöskilpailu? Nyt on vielä tapahtumaan sen verran aikaa, että pystyy hoitamaan työ/perhe yms asiat. Monella on varmaan kausi jo pitkälti paketissa. Onhan sitä vielä lokakuussakin kisoja esim ahvenanmaa (ja Lanzalla joulukuussa), mut eipä enää suurissa määrin. Voihan sen kauden päätöksen järjestää vaikka useammassakin paikassa samaan aikaan/eri aikaan. Jotenka miltäs kuulostaa?

Ilman muuta mukana meiningeissä ollaan jo ihan asuinpaikan takia. Tarkoitus olisi juosta Kiimingissä eka maraton. Joka tapauksessa jokin matka tuolla pitää juosta. Ainut peikko on mahdollinen lomamatka, mutta yritän kyllä varata sen siten, ettei päällekkäisyyttä tulisi. Myös foorumi-meettinki kiinnostaa, ainakin siellä lähtöalueella ennen starttia.

Kiiminki kyllä sopis mun suurempiin suunnitelmiinkin. Perhana kun tässä välissä on tämä lentomatka niin ei voi lähteä ihan tuosta vaan. Mitään en lupaa, mutta kiinnostunu oon. Vois pistää kauden pakettiin ensin kiimingissä ja sitten viikon päästä vantaalla.

Nyt alkaa jo tulemaan melkosia suunnitelmia. Ei kai siinä, jos mies on kunnossa, niin voihan kauden päättää useampaankin kertaan. Niin tuonnehan varmasti yhteiskyytiäkin saadaan järkättyä, että sikäli.

Itsekin olen ajatellut Kiiminkiin tulla. Matkan pituus on vielä kysymysmerkki. Ajankohtansa puolesta kiinnostaa, syksyllä ei tarvii pelätä lämpöhalvausta.

Mensongelle semmonen kyssäri, että olisikos millään muotoa mahdollista saada osallistumismitalia? Nyt näyttää olevan luvassa t-paita. Itse olen noihin kiiltäviin tykästynyt, kun säilyvät teepparia pitempään.

Mitali olisi hieno homma, mutta ei aivan mikä tahansa mitali. Niihin 1-2 € tusina miteleihin ei kannata sortua. Niillä kun ei ole mitään keräilyarvoa. Mitali pitää olla persoonallinen jotenkin paikkaan ja tapahtumaan liittyvä. Sille kyllä tulee hintaa 4-5 € kpl mikäli sarjat ovat riittävan suuria. Joskus kannattaakin miettiä antaako yöpaidan vaiko hienon kaulaan ripustettavan osallistumismitalin.