Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Viikko 8


zxcv
 Share

Recommended Posts

ma: puolikyykkyjä 10x10/90" 60%1RM

ti: lepo

ke: 90' hölkkä

to: 10x300m/1' 3'50/km - 3'40/km, viimeinen 3'03/km, vetoavg/max 162/185 (piikkareissa)

pe: 45' hölkkä

la: 122' hölkkä

su: vr + 30' 5'30/km, avg152 + vr

Vähän määrää, vähän happoja, mutta lihakset menivät aika loppuun.

Ensi viikolla voisi panostaa ihan juoksumäärään ja toistaa torstain tehoharjoituksen. Sellainen 70k olisi sopiva.

Link to comment
Share on other sites

Ma: aamu 10km, ilta 20km

Ti: aamu 8.5km, ilta 25.50km

Ke: aamu 10km, ilta 22.50km

To: 29km

Pe: aamu 12km, ilta 18.3km(vk)

La: 24.2km

Su: 34km

Viikko yhteensä: 214km

..ja pakko on kyllä lisätä että olin yllättynyt siitä miten kevyeltä tämänpäiväinen pitkä lenkki tuntui..

Huh, oma tarkoitus oli mättää joitain 120km:n viikkoja, mutta nyt olisin tyytyväinen, jos jäisin sulle vähemmän kuin 200km/vko.

Link to comment
Share on other sites

MA: lumikenkäily 4,8km/15:19 + PK 6,18km/5:59

TI: lepo

KE: lepo

TO: VL 7,1km/6:13 + kuntopyörä VK kiiht 7km/1:55

PE: kuntopyörä PK 30km/2:30

LA: kuntopyörä: aamu PK 15km/3:00 + päivä VL 6km/1:54 + ilta PK 10km/2:39

SU: kuntopyörä pitkis 50km/2:56

Lumikenkäily 4,8km/1h14min, juoksu 13,3km/1h21min ja kuntopyöräily 118km/5h18min. Yht 7h53min liikuntaa.

Maanantai iltana tuli joku nuha ja ihan onnetonta lämpöä niin pidin pari lepoa ja juoksu hangessa ja liukkailla tökkii niin rupesin veivaamaan kuntopyörää.

Link to comment
Share on other sites

Ma: Hiihto 1:00, 100 (56%) + Juoksua 0:32, 130 (72%)

Ti : 1h lumitöitä

Ke: Hiihto 2:00, 96 (53%)

To: Hiihto 0:40, 102 (57%) + 10.1 km, 5:58/km, 130 (72%)

Pe: Nopeinta rentoa askellusta 9*200m, 44.1 [46.7 - 41.6], yht. 9.2 km. Tuntuu kehittävän etureittä.

La: 2h lumitöitä rivitalon katolla

Su:50 km, 5:21, 6:25/km, 138 (77%). Syke hypähti 2h:n jälkeen ja kunto lopahti maratonin kohdalla. Palautuminen 24h:sta on yhä vaiheessa.

Yht. Juoksua 72.4 km + 5:40 muuta hauskaa.

Link to comment
Share on other sites

Juoksua 121,2 km. 11 treeniä, ei lepopäiviä. PK-kausi päättyi tähän, ensi viikko kevyttä ja sitten pikkuhiljaa vähän "vauhteja" nostellen.

Jep. Sama olis ajatus. Ensi viikko kevyehkö, seuraava viikko vielä n.150km sisältäen n.50% vauhtiharjoittelua jonka jälkeen maaliskuun 3viikko alkaen pelkkää kovaa mättöä.

Link to comment
Share on other sites

Jep. Sama olis ajatus. Ensi viikko kevyehkö, seuraava viikko vielä n.150km sisältäen n.50% vauhtiharjoittelua jonka jälkeen maaliskuun 3viikko alkaen pelkkää kovaa mättöä.

Mun täytyy siirtyä suoraan tuohon mättöön ilman PK-kautta. Toivottavasti siihen pystyy rakentamaan...

Link to comment
Share on other sites

ma: lepoa (koko päivä sairaalalla)

ti: pk-8,15km matolla ja tunti täyteen puntteja

ke: lumikenkää 60min ja 10min punttia

to: pk-8,2km@5.24 (toinen puolikas 5.18)

pe: jmatolla 10*400 yht 10km + selkää

la: lepo

su: aamusta 50min lumityö, ave 119 ja illasta 3km@5, 3km@4.55, 4km@4.50 yht 15km + punttia yht 90min

koko viikko yhteensä 6h15min josta juoksua 41.4km, jo 3 viikko putkeen noin 40km viikkoja eikä penikka sano mittään ;=) Jatketaan näin en nosta määrää vielä

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy