Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Su 28.2


Pete L
 Share

Recommended Posts

Kuntopiiri: jalka -ja askelkyykyt ja päkiänousut 2*1min 16 kg 30 sek palautus 40:00 min. Tästä treenistä on jo muodostunut tapa yleensä kierroksia on 3 tai 4 mutta nyt jätin kahteen. Nyt ei ainaskaan tartte kesällä harmitella kun voimailu osuus oli jäänyt suorittamatta. Näitä harjoituksia olen tehnyt tän kuukauden ajan 3 - 4 viikossa :weightlifter:

Link to comment
Share on other sites

Laitetaan nyt tännekin, kun oikein "tapahtumaan" osallistui..

Lap 1 - 25km 2:07:34

Lap 2 - 50km 4:15:57

..viimeiset kilomeetrit oli hiukka painavia ja joutui oikein kyttää kelloa ettei aja pitkäks. Ei nimittäin olis enää kovin montaa sataa metriä jaksanut. Oli kuitenkin vielä melkein kolme matkaa kotiin tuosta pisteestä :D

Näyttää noi Brooksin Launchit kivoilta kengiltä. Täytyy varmaan ostaa Racereitten kaveriks yhdet tollaset jossain vaiheessa kokeiluun..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy