Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Helmikuu 2010

hatapa
 Share

Recommended Posts

Eiköhän tämä kuukausi ole kärvistelty. Viimeisin lenkki 8. päivä ja sen jälkeen kurkkukivussa ja flunsassa loppukuu. Tänään tuntuu jo melko hyvältä, mutta taidan huilata vielä viikonlpun yli.

Kuukauden kilometrit: 108 km.

Veikkaan, että tulet kuitenkin voittamaan minut. Viiden ensimmäisen päivän aikana 71,4km ja loppukuukaudesta alle 20km - nekin tuskaisia.

Onpa jotenkin huojentavaa nähdä ettei kaikkien muidenkaan helmikuu ole mennyt ihan suunnitelmien mukaan...

Kilometrejä kertynyt 99,8 ja tämä viimeinen viikko mennyt flunssan kourissa. Masentavaa.

Itse en kovin huolissani vielä ole, vaikka tämä kuuukausi meni heikosti, vuosi sitten helmikuun saldo oli 78 km...

Muokattu

Masentava kuukausi kaikenkaikkiaan.

Ekalla 2 viikolla vedin ihan kunnolla vielä yli 90km, sitten aloin laskea määrää kuntotestiä varten (mikä meni poskelleen siitä huolimatta), ja nyt olen kauheassa räkätaudissa ja kurkku on ku beduiinin sandaali. Varmasti vaikutti myös testiin, tauti oli jo päällä. *ketuttaa*

Km tuli n 250km.

Kuhan tästä toivun, alkaa tositoimet, tätä ämmää ei lannisteta. :fighting0056:

Onneksi muuten pakkaset helpottaa, jotain positiivista!

Onpa jotenkin huojentavaa nähdä ettei kaikkien muidenkaan helmikuu ole mennyt ihan suunnitelmien mukaan...

Kilometrejä kertynyt 99,8 ja tämä viimeinen viikko mennyt flunssan kourissa. Masentavaa.

Itse on pakko olla myös hiukan huolissaan, kun vuoden tavoite kariutui heti alkuunsa (juosta joka kuukausi reilusti enemmän kuin edellisvuonna). Helmikuulle olisi riittänyt 122km... Miten voi tässä vaiheessa vuotta olla budjettia 400km jäljessä?

Toivotaan nyt, että pakkaset vielä kovenisivat ja lunta tuli neljä metriä, koska ei siitä haittaakaan olisi.